Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 57. 4 juli 2010, avond

Our own Humanoid world

13 feb 2011 - 16:11

900

6

603



57. 4 juli 2010, avond

Jorinde her point of view
Ik wil ook gitaar spelen, zei Tosca. Ze nam een gitaar en ging langs Tom zitten.
Welk liedje wil je spelen? vroeg Tom.
Doe maar één van TH, die ken ik allemaal.
In die nacht nog eens? vroeg Tom.
Prima.
Wacht, dan doe ik ook mee, zei Makbule. Ze nam de overige gitaar en ging langs Tosca zitten. Ik zelf nam nog een koekje en luisterde naar het drietal dat prachtig gitaar zat te spelen. Bill zat de tekst zachtjes mee te zingen. Volgens mij betekent dat nummer toch echt wel veel voor hem. En ik denk dat Tom niet door heeft dat het veel voor Bill betekent. Dat merk je op concerten wel. Vooral als Bill hem dan schopte.
Zeg Bill, mogen we even je laptop lenen? vroeg Makbule.
Natuurlijk, waarom?
We moeten Tom nog eens wat fotos laten kijken.
Ik keek Makbule vragend aan.
We moeten hem fotos laten zien als hij een gitaargasm heeft, hij geloofd ons niet dat hij zulke gezichten trekt, grinnikte Tosca. Ik lachte.
Bill had zijn laptop ondertussen al genomen en aan Makbule gegeven. Ze was tussen mij en Tosca komen inzitten.
Typ gewoon in google Tom guitargasm in, zei ik. Dan vind je vast wel iets.
Mak deed wat ik zei en typte dat in.
Kijk hoe sexy je wel niet bent Tom, lachte Tosca terwijl ze de laptop doorgaf aan Tom.
Wat? Wanneer? Hé? hij was redelijk verbaasd om zijn eigen kop te zien.
Dat ben jij op een of ander concert en je kreeg een gitaargasm, lachte Tosca.
Laat eens zien! zei Bill. Hij nam zijn laptop over en kreeg de slappe lach.
Oh gott, wat grappig! riep hij uit. Bill veegde voorzichtig de tranen weg. Ik heb nog nooit zo iets grappigs gezien! Ik ga vanaf nu echt vaker op jou letten als we een nog eens optreden.
Tom murmelde iets en nam dan de laptop weer over.
En jullie vinden dat leuk als ik zo kijk of wat?
Natuurlijk, weet je wel niet hoe sexy dat is, zei Tosca. Tom trok een wenkbrauw op.
Ja echt heel sexy, zei hij sarcastisch.
Kom kom, niet zeuren, zuchtte Bill terwijl hij zijn laptop weer van Tom af nam en hem afzette en weg bracht.
Eet liever die koekjes op, zei hij toen hij weer terug kwam.
Come to the dark side, we have cookies! zei Makbule terwijl ze de doos met koekjes nam. Ik besprong Bill.
Come to the good side, we have Bill Kaulitz! zei ik. Makbule gaf de doos met koekjes meteen aan Tosca en besprong ons.
Mijn Bill Kaulitz! riep ze.

Nadat we allemaal Bill hadden besprongen zette Tom de tv aan. Hij koos een film uit die wel leuk leek. We zaten met zn allen op een rijtje naar tv te kijken. Makbule lag met haar hoofd op Bill zijn schouder. Hij had zijn arm dan weer rond haar geslagen. Ik zelf lag bijna op Andreas. Tosca zat heel droog op Tom zijn schoot waardoor hij geen tv meer kon kijken. En aan haar gezicht te zien was ze nog niet van plan om op te schuiven of om zich te verplaatsen.
Tom, ga jij eens wat lekkers uit de kast halen, beval Bill.
Oké, als Tos even van mijn schoot wil gaan?
Nee.
Maar.
Nee.
Dan kan ik ook geen snoep halen.
Jammer dan.
Dan heb jij ook niets?
Vooruit, ga dan maar.
Tom kroop recht en ging naar de keuken. Ik kroop nu bij Andreas op zijn schoot en trakteerde hem weer eens op een tongzoen.
De film is toch niet zo interessant, grinnikte ik tussen een zoen door.
Jij bent veel interessanter, zei Andreas zwoel. Hij drukte zijn lippen weer op die van mij.
Niet te klef! zij Tom droog. Hij gooide een pak met snoepveters tegen mijn hoofd.
Sukkel. Bromde ik.
Oh, maar schat, dat komt nog goed van pas, grinnikte Andreas. Ik trok een wenkbrauw op. Hij begon het pakje te openen en nam er zo een rode sliert uit.
Kijk jij begint aan een kant, en ik aan de andere. Hij begon met zijn wenkbrauwen te wiebelen.

Bill his point of view.
Makbule was tussen mijn benen komen liggen. Ik had een kussen op mijn kruis gelegd en daar lag Makbule haar hoofd nu op. Ik voerde haar zure maantjes.
Lekker hé, grinnikte ik. Ik boog me voorover en gaf zo Makbule een kus.
Klef klef klef! ik kreeg een paar skittles tegen mijn hoofd van Tom en Tosca.
Niet grappig! bromde ik. Weer kreeg ik een volle lading.
Wie Skittles in Bill zijn broek krijgt trakteer ik op een groot ijsje! riep Tom. Jorinde had al meteen een zak van Tom overgenomen.
Kom hier jij! riep Jorinde.
Ze sprong op mijn rug. Makbule trok mijn broek wat vooruit. Verdorie ik had een riem moeten aan doen. Jorinde kapte de volledige inhoud in mijn broek.
Mehehehe, lachte ze duivels. Ze was niet de enige die plat lag van het lachen. Tom liep rood aan.
Jullie zijn gemeen, zei ik met een pruillip.
Ach, troostte Makbule me voor ze me een zoen gaf.
Smakelijk, grinnikte ze.
Ik ga die echt niet opeten hoor!
Komaan!
Nee! Ben je gek!
Pussy!
Ben ik niet.
Tuurlijk wel.
Nee!
Jawel.
Hou op.
Nee.
Kleine kinderen, zuchtte Tom. En eet die skittles nu op. Hij grijnsde breed naar mij.
Doe niet zo, ik eet die echt niet op, ik ga me even van de skittles ontdoen, zoeken jullie maar uit wat we nog kunnen doen, zei ik terwijl ik me recht trok. Er kwamen heel veel skittles vanonder uit mijn broek. Helaas zaten er ook nog een paar in mijn boxer.


Reacties:

1 2

dreamerangel
dreamerangel zei op 28 feb 2011 - 18:18:
SKITTLES INVASIEEEEEE <3

ik ben verslaafd aan die dingen
al me'n lunchgeld gaat op aan die dingen *_*


ach Makkie help je Bill niet effe van z'n Skittle-probleem af (aa)

,33


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 21 feb 2011 - 21:56:
HAHAH nou heb ik zin in skittles
En geniaal actie hahaha -dood- hahahaha oké ik was vandaag al best gaar
hahahahahhahahahhahah

verder?xx


Melleke
Melleke zei op 19 feb 2011 - 9:22:
haha zalig van die skittels
snel verder doen


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 14 feb 2011 - 21:42:
haha die Skittle actie vind ik mega!

en zit hier toevallig met een zak Skittles


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 14 feb 2011 - 21:16:
Skittles !! *-*

Really like that. Gehehehe, ik heb ze denk ik al veel te lang niet meer gehad.

Iluvit<3