Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Lizzy's story » hoofdstuk 1

Lizzy's story

13 feb 2011 - 19:43

193

1

171



hoofdstuk 1

Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Elisabeth Jacobson, maar noem me alsjeblieft Lizzy. Ik ben eindelijk 17 en dat betekend dat ik van het Merk af ben en mag toveren wanneer ik dat wil. Ik werk nu al twee jaar bij de lekke ketel, niet omdat ik dat super leuk vind maar ja.. je moet toch wat. Eigenlijk zou ik nu op Zweinstein moeten zitten maar ik heb school al op mijn vijftiende afgerond. Perkamentus zei met zijn droge humor dat ik net iets slimmer was dan de rest van de school. Een vervolg opleiding mocht ik nog niet doen omdat ze me allemaal “te jong” vonden. Als alternatief ben ik toen maar achter de bar gaan staan. Eindelijk zou ik mogen beginnen aan de opleiding Schouwer alleen die domme dingen daar op het ministerie vonden dat ik toch nog maar een jaartje Zweinstein moest doen. Vraag me niet waarom, ik heb zeven, ja, zeven puisten en toch moet ik nog een jaartje Zweinstein doen.
Prima, dan doen we dat toch, misschien loopt er nog wel wat leuks rond. Ik stroom in, in het zesde jaar, appeltje eitje dus. Ik ben benieuwd.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 31 aug 2011 - 14:52:
klinkt goed!