Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Emily's 101 Songfics » Welcome To Paradise

Emily's 101 Songfics

13 feb 2011 - 21:12

252

3

263



Welcome To Paradise

http://www.youtube.com/watch?v=OR7R9Kuw2fY Green Day - Welcome To Paradise

Ik maakte de deur van mijn appartement open. Gelukkig had het verhuisbedrijf een liftje, want anders had ik me kapot moeten sjouwen.
Het was een raar idee om nu helemaal alleen te wonen. Als je altijd bij je moeder hebt gewoond, weet je waarom. Het heeft zo'n bepaald gevoel dat je niet kunt beschrijven. Ze heeft altijd voor me gezorgd, en nu moest ik ineens alles zelf doen.
'Ja, hierheen!' riep ik vanaf de vijfde verdieping. Ik was aan het helpen om de lift op zijn plaats te krijgen. 'Zo is het goed!'
Mijn spullen werden één voor één naar boven gebracht, zodat ik ze allemaal op de goede plaats kon zetten.
Tegen negen uur 's avonds waren we klaar. De mannen gingen naar huis en ik besloot een wandeling te gaan maken.
Het leek erg stil op straat. De enige mensen die er liepen hadden capuchons op of liepen heel snel. De meesten rookten ook. Mijn eerste indruk was dus niet echt goed.
Dicht bij het verlaten metrostation hoorde ik verscheidene geweerschoten. Ik vroeg me af wat er aan de hand was. Dit was duidelijk niet normaal.
Toen ik binnenkwam lag er een hoop bloed en een lijk.
Ik wilde terug naar Californië, waar ik vandaan kwam.

Zes maanden later ging het al een stuk beter met me. Ik belde mijn moeder nog maar om de maand in plaats van iedere dag en het voelde nu echt als mijn thuis. Ik had zelfs een paar vrienden in de buurt waarmee ik vaker naar het café ging.
Een gevaarlijke, maar gezellige buurt.


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 16 feb 2011 - 20:05:
Leeeuk!
Ik weet zeker dat 't je gaat lukken om er 101 te krijgen hoor! (:
Meld je me als je er weer een hebt?

<3


JeRiNo
JeRiNo zei op 15 feb 2011 - 14:40:
Leeeeuk

Ga je snel verder?

<3


Hermelien
Hermelien zei op 13 feb 2011 - 21:32:
Leuk echt super !
x