Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 25

Save your kisses for me..!x [TC]

23 jan 2009 - 11:44

342

0

260



Part 25

part 25

Tom POV

Ik kijk Jonas raar aan, jak, neen dus nooit! ‘Nee dude, hoe kom je daarbij?’, ‘nou weet niet.’, zegt hij. Ik knik maar, dan trilt mijn gsm.

Hé Tom, geen zorgen ben enkel ziek! ^^
Bill!<3


Opgelucht zucht ik. Jonas kijkt me aan van;’gaan wij het ook nog te weten komen?’ ik schud mijn hoofd;’deze jongen heeft ook privé nodig!’, beantwoord ik zijn blik. ‘egoïst!’, mompelt hij en kijkt me grijnzend aan. ‘Weet je, als je nu al zegt wat je vanavond zou willen zeggen hé, dan kan ik deze avond iets nuttigs doen.’, zeg ik en prul wat aan mijn nagels. ‘gaan we arrogant worden?’, en Mathijs kijkt me verontwaardigd aan. ‘Neen, ik heb gewoon wí¡t beters te doen!’, zeg ik. Jonas zucht. ‘niet iedereen moet het weten.’, sist hij me toe. Ik knik;’oké dan, maar verdoe niet al mijn tijd dan hé.’, Jonas knikt. ‘lang zal het toch niet duren.’, mompelt hij. Ik rol eens met mijn ogen en kijk naar buiten aangezien ik aan de kant van het raam zit. Vandaag gaat saai worden, geen Bill, enkel dit groepje. Ow neen, ik ga gewoon bij Andreas staan, zitten what ever! Ik hoef niet bij hun te zitten als ik niet wil! Na een kwartiertje of zo stopt de bus bij onze halte, ik sta op en loop de jongens voor de bus uit richting het school. Op het plein aangekomen word ik meteen begroet. ‘Tom! Tom! Tom!’, en een vermoeide Andreas staat voor mijn ogen. ‘Wat Andy?’, ‘Bill, hij, Bill is ziek!’, zegt hij verontwaardigd. ‘ja weet ik, weet jij wat hij heeft?’, hij haalt zijn schouders op. ‘ik dacht, een bovenste luchtwegeninfectie!’, ‘Wow, Andy pijnig je hersens niet zo en omg! Wat is dat een bovenste luchtwegenafectie?’, ‘infectie, en dat betekend dat zijn bovenste luchtwegen zijn geïnfecteerd?’, met een dom gezicht staart hij me aan. ‘aja juist ja, geïnfecteerd, ik snap het nog steeds niet.’, zeg ik en zet me op een bankje, net wanneer ik mijn tas op de grond pleur gaat de bel, jeej, ook goede timing!



reacties?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.