Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Best friends are Forever » 6.1: Headaches are bad (Amorey)

Best friends are Forever

24 feb 2011 - 13:55

533

4

255



6.1: Headaches are bad (Amorey)

Weer een iets nieuwere indeling. Het wordt alleen maar logischer hoor. Of niet...

Amorey POV : Headache

Ik knipperde met mijn ogen, het wazige licht scheen in mijn ogen.
'Jemig wat is er gebeurd' mompelde ik en wreef tegen mijn slapen en gooide het deken van me af. Het gevoel overheersde me, wat had ik toch uitgestoken gisterenavond. Ik liep naar mijn kleerkast en koos een skinny jeans met een losse blouse er boven. Ik zuchtte en begon mijn haar te kammen.
Mijn hoofd stond op barsten en ik wist geen raad want dit had ik nog nooit eerder gehad. Ik had me aangekleed en liep de trap af.
'Goedemorgen meiden' glimlachte ik naar Hayden, Jennifer en Adalain.
Ze glimlachten terug maar alles gaf aan dat ze ook vreselijke hoofdpijn hadden. 'Ik ga naar de winkel inkopen doen' zei ik en liep naar de kapstok.
'Oké breng wat lekkers mee voor deze middag dan kunnen we koken' glimlachte ze. 'Oké tot strakjes' glimlachte ik en knoopte mijn jas dicht.
De zwoele lucht liet mijn haar in de wind wuiven. Het voelde als een mooie zomerdag maar de hoofdpijn bleef aanhangen.
Ik vroeg me af hoe ik in godsnaam thuis geraakt was. Ik zocht mijn gsm in m'n jaszakken. Ik nam hem in mijn handen en toetste het nummer in.
Ik had op één of andere manier een nummer gewisseld met iemand.
Maar alleen kon ik het me weeral niet herinneren.
In stilte liep ik verder en herrinerde het me terug alles kwam langzaam bovendrijven. 'Edward Cullen' mompelde ik.
Ik toetste vlug zijn nummer in en begon te typen.

Sweet Edward,
Ik heb barstende hoofdpijn,
Hoe gaat het met jou ?
Ik loop nu naar de winkel als je wil kunnen we nog eens afspreken ?
Liefs
Amorey

Ik drukte op verzenden en keek hoe het scherm aangaf dat het verzonden was.
De winkel lag nog even verderop en ik stopte alvast mijn oortjes in.
Het liedje Pray van Justin Bieber ging aan. Het was een lied om bij na te denken niet dat ik echt een fan van hem was.
Ik liep naar de hal met winkelwagens en begon de tocht.
Echt goed kende ik het hier niet maar dit moest me wel lukken want winkelen deed ik erg graag. Ik begon met mijn parkoer en dacht na wat we zouden kunnen koken. Ik liep naar de vis afdeling en bekeek zorgvuldig de rekken.
'Hé we kunnen Australische Visburgers maken' fluisterde ik tegen mezelf.
Een dame keek me starend aan en liep afkeurend weg. Ik trok chagrijnig mijn schouders op. Ik nam een vijfhonderd tal vis en liep de andere rijen af.
Ik wist het recept nog uit mijn hoofd en de volgende dingen nam ik mee,
'Sjalotjes een ei, brood, Chilipeper, koriander, citroenen en olie' fluisterde ik en overliep alle producten in mijn winkelwagen. Verder had ik nog wat lekkers meegenomen zoals chips, frisdrank en ijsjes. Ik liep naar de kassa en rekende af. Ondertussen bekeek ik m'n berichtje Edward schreef dat hij me gauw weer wilde zien. Ik bloosde en gaf terwijl het geld aan de kassierster.
Ik liep met volle zakken boodschappen de winkel uit op weg naar huis.
Al snel kwam ik aan, ik had er niet bij stil gestaan dat ik echt snel gewandeld had. Uitgeput zette ik de boodschappen op de tafel en liep naar de kast en nam een pijnstiller. De bonkende pijn in mijn hoofd bleef hangen.


Reacties:


realMe
realMe zei op 14 feb 2011 - 19:53:
leuk
nu mijn stukje......

oej ik heb hoofdpijn.... in het echt ook


wordslover
wordslover zei op 14 feb 2011 - 16:57:
Geweldig meid!
't is super om met jullie allemaal samen te werken!

Okee,
Ik kan er niet over meepraten die kater, maar 't lijkt me behoorlijk kut

<3


justAgirl
justAgirl zei op 14 feb 2011 - 15:39:
kater hebben zuigt.
echt ik kan er over meepraten helaas
maar geweldig hoofdstuk meis <3
<3


JeRiNo
JeRiNo zei op 14 feb 2011 - 15:35:
Leeeeeeeuk
Ik ben blij dat ik nooit dronken ben geweest, die kater lijkt me echt zwaaaar klote


<3 Je bent geweldig om mee samen te werken