Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Lastige jongens.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

14 feb 2011 - 16:01

497

0

214



Lastige jongens.

Ik keek niet meer om naar de jongens en ging het water uit. Ik sloeg een handdoek om m'n middel en ik ging aan de rand van het zwembad zitten met m'n voeten in het water. Plots kwam er een jongen naar me toe. Ik zag ik z'n ogen dat hij geïnteresseerd in me was. Ik zuchte, hoe moest ik die nu weer afschepen. Hij kwam naast me zitten en hij keek naar Bill. Bill deed z'n zonnenbril af en hij keek me waarschuwend aan waarna hij jaloers naar de jongen naast me keek. Ik kon een lachje niet onderdrukken. "Wat is er zo grappig?" vroeg de jongen die naast me zat en hij sloeg z'n arm om me heen. Ik duwde z'n arm van me af en ik schoof minstens een meter op. Ik keek naar Bill en ik zag dat hij en de jongens nauwkeurig in de gaten hielden wat ik allemaal deed. "Saïd." zei de jongen naast me en hij stak z'n hand uit. Hij verwachtte dat ik m'n naam zou zeggen en dat ik hem de hand zou schudden... Maar inplaats daarvan zweeg ik en sloeg ik z'n hand weg. "Oeh, een lastige..., vind ik leuk." zei hij dubbelzinnig. Ik keek Saïd geïriteerd aan en ik wou weglopen, maar hij hield me tegen en hij sloeg z'n armen om me heen. Geschrokken keek ik wanhopig naar Bill die naar me toe wou komen, was het niet dat Tom hem met een grote glimlach op z'n gezicht tegenhield. Saïd zag naar wie ik keek. "Zeg nu niet dat die homo je vriendje is hé." fluisterde hij in m'n oor en ik voelde z'n hand over mijn buik strelen. Ik voelde woede opkomen. Ik stampte in z'n in maag en hij liet me meteen los. M'n hand schoot naar voren en kwam met een harde klap op Saïds wang terecht. "idioot." zei ik m'n woede nu onder controle houdend, maar hij zou niet opgeven. Hij sloeg weer z'n armen om me heen en ik voelde z'n warme buik tegen m'n rug aan. Hij ging met z'n handen waar ik niet wou dat hij kwam dus ik stampte met m'n voet naar achteren recht in z'n gevoelige plek. Met een pijnlijk gezicht verloor hij z'n evenwicht en hij kwam in het zwembad terecht. Elke persoon bij het zwembad keek ons aan. Hoestend kwam hij boven en ik ging aan de rand van het zwembad zitten. "Ja, hij is m'n vriendje en nee, hij is geen homo!" blafte ik Saïd toe. "Slet." zei hij bijna onhoorbaar. Ik spatte een hele hoop water naar hem toe en het kwam recht in z'n gezicht terecht. "Denk in het vervolg twee keer na voor je m'n vriendje beledigd." snauwde ik nog, ik stond op en liep richting de jongens. Ik zag Bill trots z'n zonnenbril terug opzetten. Had ik nou echt Bill mijn vriendje genoemd om een jongen van me af te schudden die nog niet eens zo mis was?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.