Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Saïd.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

14 feb 2011 - 16:14

423

0

189



Saïd.

Ik liep naar Bill en ik wou me in de ligstoel naast die van hem leggen, maar Bill hield me tegen. "Jij moet me insmeren." zei hij en ik zag in z'n ogen door zijn zonnebril dat hij geen tegenspraak dulde. Hij ging al op z'n buik liggen dus nam ik maar de fles zonnencrème van Tom aan. Zonder hem te waarschuwen, spoot ik het goedje op Bill's rug. Hij gaf een kreetje en ik begon te lachen. Wraak kon zoet zijn, waarvoor ik wraak nam wist ik niet precies, maar het was voor één van al die dingen die Bill me had aan gedaan tot nu toe. Ik merkte vaag dat Saïd achte me kwam staan, ik zuchtte geïriteerd. "Wat moet je?" vroeg ik kortaf. Hij haalde z'n schouders op en hij ging op de ligstoel naast die van Bill zitten. Ik zag dat Bill z'n zonnenbril weer afdeed en de manier waarop hij naar Saïd keek was niet veelbelovend. Saïd bekeek elke beweging die ik maakte en toen ik Bill's rug helemaal ingesmeerd had, draaide die zich om. Ik wou van Bill z'n stoel afstappen, maar hij nam me bij m'n middel en hij trok me boven op zich. "Mijn liefste vriendin, waarom geef je me niet een kusje?" vroeg hij engelachtig, maar ik zag een gemene fonkeling in z'n ogen. Ik keek rond me er zaten zeker meer dan 20 mensen om ons heen. Het zou teveel opvallen moest ik, Bill's vriendin in hun ogen, nu een kus weigeren. Ik boog me voorover om Bill te kussen zoals hij gevraagd had, maar die begon me likjes in m'n gezicht te geven. Ik lachte speels en ik nam z'n gezicht in m'n handen zodat hij zou ophouden. Ik drukte m'n lippen kort op die van Bill. Ik zag dat Saïd met hangende schouders naar een groepje jongens liep, zeker z'n vrienden die zijn afgang vanuit de verte bekeken hadden. Na de kus ging ik naast Bill op z'n ligstoel liggen. Bill boog even over me heen en hij nam z'n zonnenbril. Hij zette hem niet zelf op zoals ik verwacht had, maar hij deed de zonnenbril bij mij op. Hij ging op z'n buik liggen en hij legde z'n ene arm over me heen. Bill sloot z'n ogen en plots stond Natasha voor ons. Ze keek met een vies gezicht naar Bill's arm die op m'n buik lag en ik knikte instemmend. Ze keek even om zich heen, "Pfft." zei ze verveeld en ze ging op één van de ligstoelen liggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.