Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Help!

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

14 feb 2011 - 16:19

249

0

209



Help!

Ik wist niet hoelang ik daar had gelegen met Bill's arm op m'n buik, maar ik schatte ongeveer... de hele dag lang. Ik was zelf even inslaap gevallen dacht ik. Ik deed traag m'n ogen open toen ik Bill's lippen op de mijne voelde. Ik verwachtte het felle licht van de zon, maar het viel nog mee want ik had nog steeds Bill's zonnenbril op. Kreunend wou ik me op m'n buik draaien zodat Bill me niet meer zou kussen, maar hij hield me tegen. "Bill." kreunde ik geïriteerd, maar nog steeds hield Bill me stevig vast. "Goed dan." zei ik en ging recht zitten. "Wat wil je nu weer?" vroeg ik en deed de zonnenbril af. "Zwemmen." zei Bill kort en hij trok me mee richting zwembad, maar ik wou niet. "Emma." zei Bill streng. Ik zuchtte, "Ik moet naar toilet." weigerde ik. Bill knikte even en liet me los. Snel liep ik om de hoek en ik botste tegen iemand op. "Sukkel." snauwde ik meteen. Ik zag dat het Saïd was en meteen ging ik een stapje achteruit. Hij zag er heel kwaad uit vanwege mijn woorden, maar ik zag een glimlachje op z'n gezicht. Ik kende die blik, Bill had soms net dezelfde uitdrukking op z'n gezicht... Ik werd plots tegen de muur geduwd en ik probeerde met al m'n macht Said van me af te duwen. Ik wou gaan schreeuwen, maar hij duwde z'n hand op m'n mond. Waar was ik nu in terecht gekomen?!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.