Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Tom to the rescue.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

14 feb 2011 - 18:56

393

0

205



Tom to the rescue.

Saïd drukte z'n lippen vurig op de mijne. Ik hoorde hem kreunen..., maar het was geen kreun van genot tot mijn verbazing. Het was eerder een kreun van, ik heb me pijn gedaan. Z'n greep op m'n lichaam verslapte en hij draaide zich om. Ik boog wat naar links om te zien wat er aan de hand was. Ik zag Tom daar staan..., en hij zag er niet echt blij uit. "Emma ga naar Bill, nu!" zei Tom streng. Ik liet dat me geen twee keer zeggen en ik ging gehoorzaam weg, ik wou niet zien wat Tom allemaal kon doen als hij in zulke toestand verkeerde. Ik stond even wezenloos voor me uit te staren, maar na een tijdje merkte ik dat ik aan het bibberen was. "Bill." probeerde ik te roepen, maar er kwam geen geluid uit. Zelf ik kon het amper horen, laat staan Bill die vrolijk in het water aan het plonsen was met Natasha. "Bill." zei ik nu iets luider. Ik ging op de grond zitten zodat ik me geen pijn zou doen moest ik flauwvallen. "Bill!" riep ik net boven het gepraat van de mensen in het zwembad uit. Ik zag Bill vragend om zich heen kijken, hij was opzoek vanwaar het kwam. "Bill!" riep ik nog een keer. Toen hij m'n stem herkende, keek hij meteen de richting van de WC's uit omdat ik gezegd had dat ik daar naartoe zou gaan. Hij keek naar de hoek van het gebouw waar ik achter verdwenen was. Uiteindelijk viel z'n oog op mij, hij kwam meteen naar me toe gezwommen. "Emma?!" klonk Bill's zachte, maar toch ongeruste stem. Ik kon alleen maar knikken, het was alsof de hele wereld rond me stilstond en tegelijkertijd voelde ik me draaierig. Het gepraat van de mensen in het zwembad verdween op de achtergrond. Bill kwam voor me tot stilstand en hij knielde neer. Ik voelde z'n natte lichaam tegen het mijne gedrukt worden en ik besefte dat hij me opgetild had. De aanraking bracht me terug naar het heden en plots hoorde ik de mensen terug helder praten. Ik kreeg er hoofdpijn van, "Wat is er?" hoorde ik Ellie ergens op de achtergrond. "Ik weet niet, volgens mij is ze in shok." antwoorde Bill haar. Ik wou ook iets zeggen, maar het was alsof ik in een zwart gat gezogen werd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.