Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Best friends are Forever » 6.4: Fight (Hayden)

Best friends are Forever

24 feb 2011 - 13:55

231

3

253



6.4: Fight (Hayden)

Ik voelde dat Jake trilde.
'Wat is er?'
Hij schudde alleen zijn hoofd. Edward stond naast Amorey en keek hem vuil aan.
'Ik dacht dat er vanavond geen honden zouden komen,' zei hij kalm.
'Ik dacht dat er geen bloedzuigers zouden komen,' siste Jake. Edward siste en deed een stap naar voren. Ik ging vlug voor Jake staan en probeerde iedereen een beetje te kalmeren met wat sussende woordjes.
Ironisch genoeg was de cd net nu afgelopen, en was het verder doodstil in de kamer.
'Hayden, toe. Je hoeft jezelf niet voor de leeuwen te gooien voor zo'n hónd,' snauwde Edward richting Jacob. Ik legde mijn handen op hun borst en zei sussend: 'Jongens, rustig nou.' Edward legde zijn hand op die van mij om hem weg te halen. Zijn huid was ijskoud, en op het moment dat zijn vingers die van mij omsloten om mijn hand weer weg te halen, flipte Jake.
'Handen. Thuis. Vuile. Parasiet,' gromde hij en hij trilde weer, zijn vuisten gebald. Ik trok mijn hand uit die van Edward en sloeg mijn armen om Jake's middel.
'Rustig nou,' smeekte ik en duwde hem zachtjes in een stoel. Jennifer en de rest keken geschrokken toe.
'Zo,' doorbrak Laila de stilte. 'Kunnen jullie misschien even uitleggen wat hier aan de hand is met al die bloedzuigers, parasieten en honden?'
Verwachtingsvol keken we de jongens aan, hopend op een logische, allesverklarende uitleg.


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 16 feb 2011 - 13:30:
Dit is gewoon wauw !
Maar jacob zijn toon naar Edward bevalt me helemaal niet
Maargoed geweldig super mooi geschreven !
Alle hoofdstukken zijn gewoon prachtig.
En ja heerlijk al die woorden behalve bloedzuigers & parasietten
x


realMe
realMe zei op 15 feb 2011 - 10:01:
goh wat kunnen wij het beleefd houden hé in ons verhaal, honden, bloedzuigers, parasieten......

Heel goed geschreven


justAgirl
justAgirl zei op 14 feb 2011 - 22:33:
zooo en morgen komt mijn hoofdstukje
ik werk eraan <33
en het is echt eeen geweldig hoofdstuk <3
eigelijk zijn alle hoofdstukken geweldig! <333
echt bam i love it <333