Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Hold on. » ~6

Hold on.

15 feb 2011 - 20:47

438

0

168



~6

IK DOE DE ENGELSE STEMMEN VOORTAAN NEDERLANDS!! && het is een week later...

''JOSEPH JOSEPH IK WIL JOSEPH ZIEN JOSEPH JOSEPH.'' Fluister ik naar Vanessa. ''Als je je bek houdt, mogen we weg van nablijven.'' Sist ze. Ik knik lachend en dan komt de leraar binnenlopen. ''Het is 4 uur, jullie mogen weg. En niet meer zo giechelen tijdens een TOETS.'' We knikken en zeggen braaf:'''Dag meneer.'' Als we het lokaal uit zijn gelopen juichen we. Snel doen we onze jas aan en lopen naar buiten. Daar staat Joe, zowat dood te gaan van de kou. ''JOOOOSEEEPPPPHHHHHH!!!'' Schreeuw ik keihard vanaf het schoolplein. Ik ren naar hem toe en knuffel hem. ''Sorry dat ik zo laat ben, ik moest nablijven omdat ik tijdens een toets de slappe lach had.'' Grinnik ik. ''Geeft niet joh!'' Zegt hij lachend. Als ik naar Vanessa kijk zie ik dat ze zenuwachtig heen en weer staat te stuiteren. ''Joseph, dit is Vanessa.'' Zeg ik eindelijk. Joe geeft haar een hand en ik zeg:''Zullen we gaan? Volgensmij ben je zowat bevroren?'' Hij lacht en zegt:''Soort van, laat ik maar zeggen dat ik mijn tenen niet meer voel...'' Vanessa lacht en ik hug haar. ''Ik zie je na de vakantie!'' Glimlach ik. ''Doeg! Veel plezier samen.'' Zegt ze met een knipoog. ''We zijn al een week samen!'' Zegt Joe glimlachend. ''Klopt!'' Grinnik ik. We lopen mijn huis in en mijn moeder komt gelijk op ons aflopen. ''Demi! Ga zitten, we moeten je wat vertellen!'' Zegt ze. Ik kijk haar vreemd aan en ga zitten. ''We hebben wat leuks te vertellen!'' Zegt mijn vader. ''Which is...'' Vraag ik. ''We gaan in de zomer vakantie naar Amerika verhuizen.'' Ik kijk Joe verbaasd aan en juich dan. ''OH EM GHEE IK HEB ER ZO'N ZIN IN AAAHHHH!!'' Gil ik. Mijn vader en moeder lachen en Joe knuffelt me. ''Hoe komt dat zo opeens?'' Vraag ik na 20 keer juichen. ''Je vader kan daar werken en het is altijd al een droom van ons geweest en nu je toch Joe hebt en je examen hebt gedaan dachten we waarom niet?'' ''Omg dankje mam!! En papa!'' Ze lachen en ik zeg tegen Joe: ''Zullen we naar boven?'' Hij knikt en we rennen in een sprint naar boven. ''Dus Joseph, hoe vind je dat? Ik kom in Amerika wonen!'' Hij glimlacht en zegt:''Kom eens bij me zitten...'' Ik knik lachend en ga schuin op zijn schoot zitten. ''Ja?'' ''GEWELDIG!'' Roept hij dan. Ik glimlach en kus hem dan. ''Ik heb je gemist...'' Zegt hij. ''Ik ook! het is like, 6 uur geweest dat ik je voor het laatst had gezien.'' Hij grinnikt en na nog een paar duizend zoenen gaan we een film kijken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.