Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Caught in a team I didn't want.. » Hoofdstuk 5: First training!

Caught in a team I didn't want..

15 feb 2011 - 21:24

1155

2

264



Hoofdstuk 5: First training!

Sayuri stond om acht uur al aangekleed naast haar bed, ze was een beetje zenuwachtig voor haar eerste training. Ze zuchtte en besloot eerst maar wat te gaan eten voordat ze aan het werk zou gaan en naar het trainingsveldje zou gaan lopen. In no-time stond Sayuri buiten en begon ze rustig naar de plaats van bestemming te lopen. Om haar arm zat haar voorhoofdbeschermer, die het teken van de Leaf-Village droeg. De meeste mensen hadden hem gewoon rond hun hoofd zitten zoals het hoorde, maar Sayuri vond het geen combinatie met haar haar.
Het was een mooie dag in Konoha, alles ging zoals het hoorde. Mensen die rond liepen, vrouwen die met hun kinderen opstap gingen om ze te vermaken en natuurlijk zoals altijd de kinderen die zich naar de Acedemy haastten, ze wist nog dat ze zelf erbij hoorden. Een paar weken geleden was dat nog.. nu was ze een Genin die getraind ging worden voor haar eerste missie. Sayuri vond het jammer om dat achter zich te laten, maar nu begonnen ook spannende missies waar ze zoveel over had gehoord. Een grijns verscheen op haar gezicht, waar nu ook de zon op viel. Het was lekker warm, niet te warm maar ook niet koud. Sayuri’s gedachtes dwaalde af, en ze merkte dat ze er al bijna was. Het verharde pad wat door de stad liep ruilde zich nu om voor een zacht bospaadje wat naar het veldje zou leiden. Ze was Naruto en Sasuke nog niet tegen gekomen, zouden ze te laat zijn? Of was zij veel te laat? “Sasuke! Aan de kant, ik moet op tijd zijn anders vermoord Kakashi-Sensei me!”¯ Riep Naruto verontwaardigd uit. Sayuri keek achterom, daar liepen ze. Sasuke voorop en Naruto die hem volgde. “Idioot, hou je rustig.”¯ Zei hij alleen maar zonder Naruto ook maar een blik waardig te keuren. “Hey Naruto, Sasuke!”¯ Gilde Sayuri tegen de twee en liep ze tegemoet. “Ook dat nog.”¯ Hoorde ze Sasuke zachtjes zeggen. Sayuri negeerde het en keek naar Naruto. “Wedstrijdje? Wie het eerste op het veldje is wint.”¯ Zei ze, haar blik was overduidelijk uitdagend. “Doe je ook mee Sasuke?”¯ Vroeg Sayuri toen aan hem. Hij knikte enkel. “Mooi. Stilstaan.. drie, twee, één.. START!”¯ Gilde ze toen zo hard ze kon en schoot de twee jongens voorbij. Sayuri voelde de verbaasde blikken in haar rug prikken. Ze was het gewend, Sayuri stond bekend om haar snelheid, tenminste, bij Iruka. Al snel hoorde ze de rennende voetstappen van Naruto en Sasuke achter zich en wist ze dat ze sneller moest gaan rennen. Sayuri bereek als eerste het veldje en glimlachte. Ze draaide zich om en zag de twee jongens hijgend op de grond liggen. “Tss.. mietjes zijn jullie. En dat moet conditie hebben?”¯ Zei ze. Sayuri rolde overdreven met haar ogen. “J-jij rent overdreven snel.. Sayuri..”¯ Heeg Naruto haar kant op. “Ik blijf erbij dat je weinig conditie hebt Naruto.. en Sasuke..”¯ Glimlachte vals en draaide zich om. Sasuke en Naruto stonden tegelijk op en gingen ergens tegen een boom aan zitten. Door Sayuri’s snelle sprintje waren ze op het trainingsveldje gekomen. Naruto en Sasuke waren tegen een boom aan het uithijgen terwijl Sayuri simpelweg al weer op adem was. Sayuri, die ook was gaan zitten liet zich achterover vallen. “Waar blijft Kakashi-Sensei.”¯ Mompelde ze. “Hier ben ik..”¯ Een stem die ze herkende klonk en een gedaante stapte tussen de bomen vandaan. “Kakashi-Sensei!”¯ Zeiden Naruto en Sayuri tegelijk en kwamen omhoog. Kakashi was er eindelijk, de training kon beginnen…

“Goed, dus als jullie deze belletjes van mij af weten te pakken zit jullie training erop.”¯ Zei Kakashi nog een keer om het goed duidelijk te maken. Sayuri grijnsde, dit leek zo makkelijk, er zat vast veel meer achter. “Wí¡t! Zo simpel, dat kun je niet menen Kakashi-Sensei!”¯ Zei Naruto, Sasuke wierp hem een blik toe die hem het zwijgen oplegde. Sayuri zuchtte. “Goed, we kunnen beginnen lijkt mij,”¯ Zei Kakashi, om aan te kondigen dat Naruto z’n mond moest houden en ze op moesten letten. “Drie, twee, één..”¯ Telde hij af waarnaar hij verdween. Naruto keek geschokt om zich heen. “Waar is ‘ie?”¯ Zei Naruto. “Idioot, het is aan ons om hem te vinden. Ik heb een plan,”¯ Zei Sasuke, hij keek rond. “Maar eerst een goede plek op zoeken om dat te doen. Kan iedereen een kloon van zichzelf maken en die hier laten?”¯ Zei Sasuke zachtjes. Naruto en Sayuri knikte tegelijk en maakte een kloon van zichzelf. “Mooi, we gaan.”¯ Zei Sasuke verluisterend en verdween samen met Naruto en Sayuri.

“Goed plan Sasuke!”¯ Zei Sayuri iets te vrolijk, wat meteen werd bestraft met een ‘ssht’ van Sasuke. “Oké..”¯ Zei ze zachtjes en keek naar Naruto. “Iedereen weet wat hij of zij moet doen?”¯ Sasuke was een beetje aan het leiden, maar dat beviel Sayuri wel. Ze zou goed tot haar recht komen in Sasuke’s plan dus dat was geen probleem. “Naruto, ben je erbij?”¯ Zei Sayuri en tikte Naruto op zijn schouder. “Whoew, wattes? Ja tuurlijk! Ik en Sasuke zoeken Kakashi, geven een teken en de rest is een jou.”¯ Sayuri knikte, mooi. Iedereen wist wat hij moest doen en ze splitste op. Sayuri bleef goed achter Naruto en Sasuke, die Kakashi al snel hadden gevonden. In een boom zat hij, een Make-Out boekje te lezen. “Typisch..”¯ Siste Naruto. Kakashi hoorde hij, zijn hoofd draaide snel richting Naruto en Sasuke. “Shí­t!”¯ Zei Sasuke en dook de struiken in. “Naruto, ik zag je wel.”¯ Kakashi’s stem hoorde je duidelijk over het veldje. Sayuri hield zich verborgen, ze was niet gezien. Naruto stapte uit de struiken terwijl Kakashi zich uit de boom liet vallen en handig op zijn voeten terecht kwam. Terwijl Naruto Kakashi afleidde zag Sayuri haar kansen. Ze glimlachtte breed, schoot langs Kakashi heen en wist haar hand op de belletjes te leggen, die ze er in een beweging afrukte. Kakashi, die het niet door had en zich met Naruto bemoeide, zou er later wel achterkomen wat er werkelijk was gebeurd. “Yes.”¯ Zei Sasuke zachtjes in de bosjes en stapte er nu ook uit. “Sasuke ook..”¯ Zei Kakashi zachtjes en haalde met een snelle beweging een Kunai uit zijn heuptasje. Sayuri zag dat die twee niet alleen tegen Kakashi op zouden kunnen, maar ze hield zich stil. Naruto opende de aanval met een paar Shurikens, die nu met een hoge snelheid op Kakashi afvlogen. Hij weerde ze af met zijn Kunai. “Hij gebruikt zijn Sharingan..”¯ Siste Sasuke tegen Naruto. “Sharin-wattes?”¯ Zei Naruto, die Sasuke een verbaasde blik toewierp. “Niks, laat maar. Komt nog wel.”¯ Zei Sasuke die met een Kunai in zijn hand op Kakashi afrende. In een één-op-één gevecht tussen Sasuke en Kakashi glipte Sayuri achter Kakashi met een Kunai en hield deze tegen zijn rug aan. “Hebbes..”¯ Zei ze rustig en grijnsde vals. Kakashi concentreerde zich nu op het geluid achter zich en draaide zich in een ruk om en stak zijn Kunai in Sayuri’s arm…


Reacties:


bonita105
bonita105 zei op 28 feb 2011 - 10:52:
verder en meld het voor een nieuw hfdstk


HyperRoos
HyperRoos zei op 20 feb 2011 - 14:20:
Leuk verhaal! Het lijkt op wat er oorspronkelijk gebeurt, maar dan aangepast.
Ik zou graag een melding krijgen als je weer een nieuw hoofdstuk hebt x]