Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Hold on. » ~7

Hold on.

16 feb 2011 - 15:14

530

0

179



~7

''Omaa!!'' Roep ik als ze de deur opendoet. ''Ha meissie!'' Zegt ze. ''Oma, dit is Joe, Joe dit is oma.'' Zeg ik dan. Ze geven elkaar een hand en dan lopen we naar binnen. ''OOOPAAAAAA!!!''' Gil ik bijna. ''Ha meis!'' ''Dit is Joe, Joe dit is opa. Maar dat is duidelijk, anders gilde ik niet opa.'' Joe lacht en geeft hem ook een hand. Ik plof op de bank neer en aai de hondjes. Joe komt naast me zitten en ze praten wat. Joe mag ze wel, en hun mogen Joe wel hihi. '' Je heb vakantie hé?'' Vraagt mijn opa. ''Ja, eindelijk!'' Zeg ik enthousiast. Ze lachen en na nog 20 minuten zeg ik tegen Joe:''Zullen we gaan?'' Hij knikt en we doen onze jas aan. ''Doe je vader en moeder de groeten hé?'' Vraagt oma. ik knik en zeg:''Ja, doe ik. Maar ze zijn allebei aan het werk dussssss doe ik dat vanavond.'' Ze lacht en zegt:''Ja, dat begrijp ik.'' Ik grinnik en we zeggen ze gedag. Als we buiten lopen zegt Joe:''Ze zijn aardig!'' Ik glimlach en knik. ''Kom eens hier.'' Zegt Joe glimlachend. Hij slaat z'n arm om me heen en kust me op me wang. Ik glimlach en we lopen dan mijn huis in. '"Wat gaan we doen...'' Vraag ik. ''Wat jij wil schat, ookal is het niks.'' Zegt Joe. Ik glimlach en ga op zijn schoot zitten. Ik kus hem en gaan zo wel 5 minuten door. Als hij loslaat vraag ik: ''Hee! Wat doe je nou?'' Quasi beledigd. ''Mag ik ook ademen?'' Zegt hij lachend. Ik grinnik en knik dan. ''Wanneer moet je eigenlijk naar huis?'' Vraah ik. ''Maandag, dus precies over een week...'' Ik knik en zeg:''Ik weet één ding zeker, ik ga je heel erg missen...'' Hij knikt en zegt '' Ik jou ook schat. Maar in de vakanties kom jij gewoon en we moeten het een halfjaar volhouden. Daarna komt het wel goed, dan woon je misschien 10 minuten van mij af...'' Ik knik en kus hem weer. ''Ik weet zeker dat jij niet 10 minuten van me af kan blijven.'' Zegt hij lachend. ''Oh echt wel!'' Zeg ik uitdagend. ''Oké, de tijd gaat nu in.'' Zegt hij nep serieus. Hij pakt een koekje van tafel en eet hem kruimelend op. ''Joe, er zit wat chocola van dat koekje op je mond.'' Zeg ik droog. ''Waar? Veeg het effe weg dan...'' Zegt Joe. ''Tuurlijk je bent ook soms zo'n... HEE WACHT ES. JA DOEEEII.'' Hij grinnikt en veegt het zelf weg. ''Serieus, jij hebt echt een chocolate chip cookie verslaving.'' Zeg ik droog. ''Weet ik!'' Zegt hij met z'n mond vol. ''Dankje Joe, voor die stukjes koek die uit je mond komen.'' Zeg ik lachend. Hij lacht en zegt dan ''Oke, de 10 minuten zijn voorbij.'' Ik grinnik en zeg:''Toldcha soooo!!'' Hij lacht en ik zeg:''Oh, nu ga ik je vol op je bek pakken, ik heb je 10 minuten niet gezoend.'' Hij lacht en ik kus hem. Hij zoent vurig terug en ik ga langzaam op zijn schoot zitten. Hij doet zijn arm onder m'n shirt en streelt mijn rug. Ik stop snel en sta weer op. ''Ik ga even...'' ''Ja.''.........


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.