Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » We lost a dream we never had. » op naar de 2000 woorden =3

We lost a dream we never had.

23 jan 2009 - 21:18

2159

0

328



op naar de 2000 woorden =3

:D:D:D:D:D

'eyee kijk je uit,waarom zeg ik dat toch steeds hallo je komt zelf uit roffa' met een lach sla ik mezelf voor mijn hoofd en haak bij Elysha in.samen lopen we naar mijn auto. 'effe de stad in?' zeg ik in een vraag,niet dat ze veel keus heeft want ik start mijn auto al opweg naar de stad =3 'wat moet je in de stad?"vroeg elysha verbaasd. 'gwn nieuwe kleren'zeg ik lachend,al mijn kleren liggen thuis en daar ben ik best op uitgekeken. in de stad parkeer ik en samen lopen we over de lijnbaan, eerst C&A

We shoppen heel wat af. "Ik wil naar de Black widow!" roep ik ineens en we rennen samen met onze tassen naar de Black widow. Daar aangekomen beginnen we te snuffelen tussen te rekken en ik word spontaan evrliefd op een piano rokje en een felgekleurde tutu. "Hebben!'' zeg ik watertandend Aya lacht en ik ruk ze uit het rek, ik ga naar de pashokjes en ga als een gek de rokjes passen, My Gott leifde aan die 2 dignen.

'whaaaa awsome n_n!' roep ik toen Elysha lachend naar buiten stapte. ze ging zich weer omkleden en ik bleef nog effe in de rekken snuffelen. tussen de rokken en de gotic broeken hing een rode strepless jurk met aan de onderkant zwart kant. als ik mezelf zag zou ik vast denken dat ik bezeten was. met beide handen hield ik de jurk voor me. 'woot'fluisterde ik. 'oehh amazing!'grijnsde Elysha. ik knikte nog altijd in de ban van de jurk. 'nou ga passen dan!'riep ze hyper terwijl ze me in het hokje duwde. langzaam kleedde ik me uit,waarom zou ik hem kopen? natuurlijk hij is prachtig maar dan hangt ie maar in me kast en zo goedkoop is die niet! ik trok hem aan,gelukkig hij paste perfect n_n onzeker schoof ik het gordijn opzij en keek Ely vragend aan. 'Wauw! great je comets zullen in de ban zijn van jouw!' riep ze hyper met een grijns van hier tot tokio (hotel) 'Comets?"stotterde ik.

"Jep, op de rode loper doe je toch zeker wel dat jurkje aan?" grijns ik, haar ogen worden groot. "Op de rode loper met Tomileinchen het is al over 2 dagen schat." informeer ik haar. Ze knikt. "Goh reminds me, ik meot ook nog een jurkje." mompel ik tegen mezelf en begin met de rokjes in mijn hand verder te zoeken naar een jurkje, uiteindelijk kom ik uit bij een strapless zwart jurkje tot halverwege mijn bovenbenen en bedrukt met felroze botten print, overal waar in je lichaam een bot zit staat op eht jurkje ook. Ik ga hem ook passen als Aya haar jurkje past en het staat ons beide fabulous dus nemen we de jurkjes. We rekenen af en lopen blij naar buiten. "Ik ga toch maar gewoon mee naar de tourbus, geen zin om bij mijn vrienden te slapen dan ga ik waarschijnlijk spontaan weer aan de hard drugs." grijns ik en haak in bij Aya, zo lopen we samen nog een keer de stad door en gaan we weer op aan naar de tourbus.

trug in de tourbus laat ik me vermoeid op de bank ploffen en schop mijn schoenen in een hoek. 'jij voelt je al weer thuis hiero'grijnst Elysha. ik knik en loop op mijn sokken de keuken in en grijp alles wat er lekker uit ziet uit de kast en schenk 2 glazen cola in. wankelend van alle spullen die ik draag loop ik weer de living in en verspreid het eten op tafel en nam een flinke slok cola. 'damt een beetje honger!'grijnsde ze. ik grijnsde en propte een handje chips in mijn mond. 'weet je wat! waarom blijven wij neit hier slapen samen,gwn een beetje partien en dan bel ik tom effe dat ik nie thuis kom enzo?' vraag ik grijnzend. Elysha kreeg een ondeugende blik in dr ogen : wat versta jij onder partieen?' ' ain't no party like a acoholic party!' riep ik lachend. 'deal!'grijnsde Elysha. 'thuis of uit?'

"Thuis, ik heb geen zin in paparazzo." zeg ik. Aya kijkt me vreemd aan. "Denk nu neit dat ik rust heb omdat ik neit beroemd ben hoor! Ze volgen mij net zo goed, tot ik een fout maak, bijvoorbeeld vreemd gaan hebben hun weer wat te schrijven." roep ik lachend. Aya schiet in de lach. "Ik begrijp." zegt ze. Ze belt snel Tom op dat we in de tourbus zijn en dat ik neit vertrek maar dat ie niks tegen Bill mag zeggen omdat hij wel eens mag voelen om te denken dat ik weg ben. Ik kijk in de vele tassen wat ik gekocht heb, er zit er ook eentje bij van de drogist, de DA niet alleen tonnen make-up maar sneaky heb ik ook een zwangerschapstest meegenomen, maar die doe ik nog neit vanavond dan ga ik te veel denken over of het wel goed is mocht ik zwanger zijn, nee ik wil me helemaal klem zuipen zonder zorgen en gewoon alles even vergeten. Natuurlijk ik had ook een XTC pil kunnen nemen met een blow erachter aan maar dan vergeet ik daaadwerkelijk alles, maar ik hoef alleen even vandaag te vergeten.

'oke we moeten effe naar de avond winkel hier achter het parkje,we hebben neit echt veel alcohol hierzo' grijns ik.Damt ik heb het partieen gemist men! elysha haakte weer bij me in en al gierend liepen we door het park. 'Ely jij bent echt niet goed wijs!' roep ik hikkend van het lachen. 'Sttt we zijn er' even keek ik haar serieus aan waarnaar ik, weer in de lach schiet. 'damt en je hebt nog nie eens geblowd' grijnst ze. ik ademde even diep in en samen liepen we de avodn winkel in. 'btw jij moet de zware alcohol afrekenen ik ben nog maar 16'fluister ik naar Elysha. 'Wat?' fluisterde ze verbaasd waardoor ik weer inde lach schiet. 'weet tom dat?' vraagt ze weer/ 'i dont know'zeg ik nonchalant terwijl ik een fles red label en goldstreick in het mandje pleurde. 'Damt je bent wel erg jong men en je weet al van alles af ' 'uhu'zeg ik. niet echt zin hebbend in dit gesprek want ik weet waar het heen gaat,al is ELysha wel anders x) hoop ik!

"Achja boeiend, als we maar lol hebben toch!" roep ik blij. "Hoe oud ben jy eigenlijk?" vraagt Aya. Ik glimlach. "19, ben 4 dagen na muts en muts geboren." grijns ik. Aya schiet in de lach, waarschijnlijk over dat muts en muts, Tom en Bill dus. Als we alles hebben wat we willen lopen we naar de kassa. "ID alstubliefd." antwoord de vrouw nukkig. Daar word je spontaan chagerijnig van, ik haal mijn ID boven. "Hier alstubliefd." antwoord ik op dezelfde toon met een verdraaide stem. Aya schiet weer in de lach. "Verkoopt U ook wiet, ben door de mijne heen." informeer ik, ze schud haar hooft. Ik knik en reken af, samen lopen we de avondwinkel uit en loop ik automatisch door naar de Out of Time. Ik trek Aya mee naar binnen en Henry herkent me al. "Schoonheid! Wat doe jy nou hier?" vragt hij metteen. "Ben hier op doorreis met de jongens en Aya, Toms nieuwe meid maar we willen graag wat kopen." grijns ik. "Hoe oud is ze." zegt hij met ene gebaar naar Aya. "Ze is met mij en ik ebn 19 dus doet het ertoe?" vraag ik emt een knipoog. Hij schud zijn hooft en geeft me het gebruikelijke, een zakje


ik grijns. pfiew iemand die niet doorzeurt om mijn leeftijd,hoe zou tom het eigenlijk vinden...'Ely wat denk je dat tom ervan vind je weet wel dat ik 16 ben?'vraag ik haar waneer we weer uit de koffie shop stappen. 'i dont know,je weet het echt nooit bij tom' zegt ze lachend. mijn telefoon begint te rinkelen, '1 smsje van tom'lees ik hardop voor. 'oehh wat staat er?'grijnst ELysha. ik open het smsje en begin te weer voor te lesen. 'heej schatz, je mag nooit meer weg! ik mis je teveel :] Bill raakt helemaal gefrustreerd omdat jullie nog niet terug zijn ik houd me mond hoor liebling (L) ich hab dich lieb mein stern! dein Tomlein' 'aawhh wat een schatje!' riep ELysha. ik knikte grijnzend. en rende de tourbus in. 'tobi ga je mee partieen? :]' vraag ik met een engelen gezichtje. 'nee mijn werk zit er hier weer op ik ga maar eens naar mijn eigen busje veel plesier dames!' tobi stapt de tourbus uit, snel zet ik muziek op via mijn laptop die ik heir gelaten had terwijl elysha glazen vol aan het schenken was.

"Eerst een Sambuca shot?" roep ik lachend. "Of nemen we eerst de Paddo's?" vraag ik daarna gelijk. "Eerst paddo's anders weet je dalijk neit meer hoe je ze meot gebruiken!" roept Aya terug. Ik krijg een sms binnen. "Ohja!" roep ik terug. "Smart ass." grinnikt ze. Ik zet een beledigt gezicht op naar haar en we schieten in de lach. Ik kijk wat voor paddo's Henry me meegaf, gedroogde jummie! "We kunnen ze gelijk eten Henry heeft me gedroogde paddo's gegeven die smaken lekkerder alleen zien er goor uit." vertel ik Aya kijkt naar de paddo's en haar gezicht vertrekt. "Ziet eruit als schimmel." zegt ze ik giechel en knik. "Maar ze smaken beter als verse." zeg ik nogmaals en stop een Mushroom in me mond. Ik grinnik en Aya neemt er dan twijfelent ook één. "We kunnen beter een andere keer drinken want dit spul is heftig!" merk ik op.

ik hoor ELysha maar half terwijl ze rondjes aan het draaien is. 'zeg elysha ik wist niet dat jij over ht plafon kon lopen' zeg ik verbaasd terwijl ik mijn hoofd wat schuin buig. ze begint te lachen 'gek jij kan ook nie veel hebben ' grijnst ze. ik zie alles vervagen en helder worden, de muziek klinkt sloom en Elysha's gezicht krimpt in en word langer. 'woot i luff paddo's !'grijns ik terwijl ik me achterover laat vallen en naar het plafon grijns. 'dag meneer plafon,ik hou van plafons' zeg ik met een engele stemmetje terwijl ELysha over de grond rold van het lachen. verbaasd kijk ik op : Elysha niet huilen ik hou ook van jouw' zeg ik troostend terwijl er alleen nog meer gekrijd uit haar mond komt en de tranen over haar wangen liepen. raar schudde ik mijn hoofd en pak elysha's telefoon van het tafeltje. 'Eine neuer berichte'zeg ik met een vervormde stem en dubbele tong. Ely shiet overeind en valt weer om. droog kijk ik haar aan tot ik ten slotte net als haar over de grond rol van het lachen

Overal zie ik regenboogjes, spongebob bloementjes en felle kleurtjes. Ik spring weer op en grijp mijn telefoon uit Aya's handen. Ik klik mijn bericht aan. "Hé Ely, het spijt me echt dat ik zo'n zak was, ik ahd er niet over mogen beginnen, eht spijt me schatz, xxxjes dein Billchen'' lees ik in mezelf. Ik druk op bellen. "Hallo?" hoor ik aan de andere kant zeggen. "BILLIEEEEEEEEEEEEEE!" krijs ik opgewonden. "Hee liefje, echt serieus het spijt me." rateld hij gelijk en ik zet ehm op speaker. "Also! Ich bin jetzt schon unterwegs zum Russia, nee hoor ik pest ej maar, ik heb me party aan het houden zijn met Aya hier in de tourbus geval, en we hebben drank en drugs! Komen jullie oooooook?" ratel ik in een hele vage volgorde. Het blijft even stil en dan hoor ik wat gemurmel en gekraak. "We komen eraan, hoe erg is het?" meld Bill. "Nou Aya kan dus niks hebben, de puber! En ik zie overal felle kleurtjes en regenbogertjes en spongebob bloemen! Ik ik weet dat ik denk dat Aya niet meer drinken moet gaan dus komen jullie wel moeten!" zeg ik en hang op. "Ze komeeeeeeeeeeeeeen!" roep ik hard en blij

ik keek ely een beetje boos aan : uchum puber ?!hier in roffa ben je na je 14de geen puber meer O_o en ik kan dus echt wel nog meer hebben jij bent alleen neit grappig!'rope ik naar het meisje wat op Elysha heet alleen dan met bloemetjes die uit haar lichaam komen. ik begin te grinnikten en laat me weer over de vloer rollen. Elysha trekt haar wenktbrauw op en begint dan ook te grinniken : dus meid jij kunt nog wel wat hebben jea?' ik knik nog altijd lachend ja. 'oke SHOTJE!! gild ze opgewonden' ze rend de keuken in en begon druk te mixen. ik keek wonderlijk om me heeb en brabbelde dingetjes die op "wauw"moeten lijken. de deur ging open en 4 bezorgde hoofden namer de schade op. 'TOMMIEEE ICH LIEB DICH AUCH SCHATZ!' roep ik vrolijk en sring om zijn hals. 'ayana laat tommie eens zien hoeveel een 16 jarige aankan!'riep Elysha in har entaushasme. 'ZESTIEN!'gillen bill,georg,gustav en tom tegerlijkertijd. 'fuck' vloekte ik,de mooie kleurrijke wereld om me heen verviel als glas en ik voelde me weer helemaal helder. 'je hebt wat uit te leggen Aya!'riep tom streng. kom op Aya denk snel!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.