Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Emily's 101 Songfics » Cold Aqua Tomato (Assasin)

Emily's 101 Songfics

16 feb 2011 - 20:25

227

2

244



Cold Aqua Tomato (Assasin)

Muse Assasin Black Holes and Revelations

Aangezien we niet naar buiten mochten, konden we ook niet naar school. Dus ik en mijn broertje zaten te X-boxen. Dat vond ik stiekem wel leuk, we hoefden ook niet naar school.
'Ja!' riep ik toen mijn broertje een banaan had gevangen (in het spel). 'Goed zo!'
Mijn broertje was vijf jaar oud en wist ook nog niet wat er écht aan de hand was en waarom hij niet naar school mocht.
Er was een huurmoordenaar doorgedraaid en moordde wel iedere dag een heel dorp uit. Het was een uit de hand gelopen grap. De moordenaar was ingehuurd om zijn eigen beste vriend te vermoorden. Dat deed hij natuurlijk niet, en toen kreeg hij bonje. Dus hij sloeg op de vlucht. Maar na twee jaar lang in een leegstaand appartement opgesloten te hebben gezeten wordt je ook wel een beetje gek. Nou, dat hadden we wel gemerkt. De tante van mijn beste vriendin is zelfs vermoord.
Als mijn moeder dit aan Thomas had verteld, had hij nu huilend op de bank hebben gezeten of iets in die zin. Dus we vertelden het hem maar niet.
'Ik word steeds beter!' zei hij trots.
Hij had er echt plezier in. Zonder zorgen. Zonder te weten dat het morgen al gedaan zou kunnen zijn met mam. Of oma.
Het was ook maar beter dat hij het niet wist, want de week daarna is hij zonder zorgen vermoord.


Reacties:


JeRiNo
JeRiNo zei op 18 feb 2011 - 22:05:
Ah nee... Arme Thomas..
Hij is heel zielig, maar ook geweldig geschreven!

<3


wordslover
wordslover zei op 16 feb 2011 - 20:37:
Waaauw...
Ik zit hier serieus met tranen in mijn ogen...
Ik vond 't heel erg mooi!

<3