Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Dark Tales » Tale 3: The Gost of You

Dark Tales

18 feb 2011 - 3:04

1543

0

243



Tale 3: The Gost of You

Mastermind Achiever: He dude, hoe gaat ie?
The Dark Crown: Yo, cva, veel gedaan vandaag?
Mastermind Achiever: Bwa, nie zo veel eig, keer boodschappen weest doen, meer niet.
The Dark Crown: Sounds fun,he keb vraagske.
Mastermind Achiever: Ja?
The Dark Crown: Weet je wie min spel heeft gebroken, kan hier echt nie mee lachen, khad het
nog nie eens uit.
Mastermind Achiever: Eerlijk ? Wel ik eig, twas een ongelukske, tlag op de grond, khebt nie zien liggen.
The Dark Crown: Dude, wete wel hoeveel het heeft gekost?
Mastermind Achiever: Yeah, yeah, kzal u wel trgbetalen, geen probleem.
The Dark Crown: You bet you will, minstens 75% de andere 25% zal ik wel betalen.
Mastermind Achiever: Kan het volledig betalen ook?
The Dark Crown: Naah, beetje min fout ook voor het laten liggen. Maar kijk, kben es gaan zien, tot de volgende.
Mastermind Achiever: Yooooooooooooo!


Luke: "God, domme eikel, kan hij niet uitkijken waar hij loopt, nu moet ik wachten om het uit te spelen."

Luke hoort een tikkend geluid, Luke luistert en gaat naar de badkamer.
Luke: "Hmm, niets hier."
Stem: "Ow, je ziet me niet, draai je om, Luke."
Luke: "Wat?! Waar, wie, hoe? Mijn spiegel praat, euhm, moet de lasagne zijn die ik at."
Stem: "Oo nee, de lasagne was het niet, zeg, ben je kwaad op Emett?"
Luke: "Wie bent u en hoe weet u dat ik vies ben op hem?"
Stem: "Mijn naam is Just, ik ben iemand die je kan helpen , iemand die je wraak kan geven."
Luke: "Niet geïnteresseerd, ga weg, ik lijk wel gek, praten tegen een spiegel."
Just: "Mhaha, wacht eventjes, ga eens opzijt."

Luke geloofde niet wat hij zag, de man kwam uit de spiegel, maar de man was net zoals Luke, zelfde haar, gezicht... alles was hetzelfde.
Just: "Wat, ben ik niet goed genoeg om tegen te praten?"
Luke: "Hoe deed u dat?"
Just: "Ik ben speciaal, ik ben een demoon die je wilt hebben, dus hoe wil je Emett aanpakken?"
Luke: "Wat? Ik wil Emett niets aandoen, ga weg."
Just: "Je wilt echt geen wraak, je weet dit zeker?"
Luke: "Ja, ik weet dit zeker, ik zou moeten opletten waar ik mijn spullen achterlaat, het was deels mijn fout, ga nu weg!"

Just verdween plots, geen spoor dat hij hier was geweest. Een demoon, zou Luke dit vertellen tegen iemand anders, nee, verklaren ze hem anders gek. Luke besloot om het te vergeten en erover te zwijgen.

De volgende dag reed Luke naar Emett zijn thuis. Hij reed en plots sprong een kat voor zijn banden, hij kon de kat niet ontwijken en reed het omver. Luke stapte uit zijn auto en zag dat het Emett zijn kat was. Emett kwam naar buiten gestormd, na het horen van het remgeluid van een auto.
Emett: "Luke, wat is er gebeurd?"
Luke: "Je kat, het sprong voor mijn auto, ik kon ze niet ontwijken, het spijt me."
Emett: "Amy, nee!"

Emett nam de kat vast en weende voor een tijdje, nadat hij gedaan had, wist hij dat Amy dood was. Hij besloot om naar binnen te gaan en ze te begraven in de tuin. Wanneer ze naar binnen gingen, zagen ze een schaduw verdwijnen van achter een boom.
Emett: "Zeg Luke, wil je me helpen Amy te begraven?"
Luke: "Ja, Emett, het is het minste wat ik kan doen."

De volgende dagen begon de vriendschap tussen Emett en Luke te verdwijnen, het ene miserie na de andere, zelfs de kleine problemen werden als groots bekeken door de 2 vrienden die nu elkaar wantrouwden. Tot op een dag Emett er genoeg van had en er een hevige discussie ontstond tussen hem en Luke.
Emett: "Wat is er mis met je? Wat heb ik je ooit aangedaan Luke?"
Luke: "Wat?! Wat ik je heb aangedaan? Wat dacht je van wat jij me aandoet!"
Emett: "Oh, waar zou ik beginnen!"
Luke: "Misschien bij het deel waar jij mijn eigen kamer overhoop bracht!"
Emett: "Ik was het niet! Niet te geloven dat je me niet vertrouwd, ik zou je dit nooit aandoen! Jij bent degene die mijn ruiten insloeg!"
Luke: "Oh ja, ik zal je ruiten inslaan terwijl ik ergens anders was, de videotheek misschien!"
Emett: "Heb je nog meer leugens?"

De discussie ging verder en een schaduw bekeek ze van op een afstand, hij bleek ervan te genieten, 2 dierbare vrienden, die elkaars vijand aan het bekomen waren. Die zelfde nacht na de hevige discussie kreeg Emett een bezoek van Just.
Just: "Emett? Emett, ben je daar?"
Emett: "Wie is er hier?!"
Just: "Kom naar de spiegel, je zult het wel zien."
Emett: "Ik moet hier weg! (rende weg, maar kon zijn kamer niet uit, het was op een of ander manier op slot)"
Just: "Je kunt niet weg, ik heb alle uitgangen gesloten, kom nu maar gewoon naar de spiegel jongen."

Emett ging naar de spiegel, heel voorzichtig. Hij kwam voor de spiegel en zag iets in de spiegel, niet zijn weerspiegeling, maar hij zag Luke.
Emett: "Wat?! Hoe kan dit, ik ben Luke niet."
Just: "Nee, dat ben je inderdaad niet, ik ben Just, ik heb een deal voor je."
Emett: "Wat voor deal?"
Just: "Een deal waardoor je wraak kunt hebben op een bepaald iemand die je haat."
Emett: "Ik luister..."
Just: "Naar mijn weten heb je net een hevige discussie gehad met je vriend Luke, wel, zie je, ik heb al met hem gepraat en hij wil van je af. Ik was verbaasd, hoe kan hij zijn beste vriend dit aandoen. Dus, hier komt wat ik voor gekomen ben, ik geef je een voordeel, ik neem je identiteit over, dat betekend dus dat ik je lichaam moet overnemen voor een tijdje en we nemen Luke te grazen voor hij jou te grazen neemt, wat denk je?"
Emett: "Wat bedoel je met te grazen nemen, dit is geen val, nee toch?"
Just: "Nee, geen val Emett, ik ben eerlijk met je, ik kom je waarschuwen voor Luke zijn slechte bedoelingen, ik wil je helpen, ik bied je een uitweg, maar daarvoor moet je Luke uit de weg ruimen voor hij de kans krijgt."
Emett: "Ik doe het."

Just kwam uit de spiegel, hij veranderde in zwarte rook en kroop Emett zijn lichaam in.
Just: "Wel, dit was makkelijk, stom kind. Nu ben jij gevangen in je eigen lichaam en kan ik vriend gaan martelen, nooit gedacht dat je zou toehappen. Hahahaha."

Just ging naar Luke zijn huis, meer specifiek zijn kamer. Luke lag te slapen en Just ging hem neersteken, hij was klaar om te beginnen maar wanneer hij Luke wou steken, werd zijn arm tegengehouden, het bewoog niet meer.
(In het hoofd van Emett)
Emett: "Je mag me dan wel voor de gek hebben gehouden, ik laat je Luke niet doden."
Just: "Denk je echt dat je tegen me op kan? Ik ben hier veel beter in, laat me doen, je hebt verloren."
Emett: "Ik zal je niet laten doen, je zal me eerst moeten doden."
Just: "Dat komt laten, nu moet je een brave jongen zijn en gaan slapen."

Just deed iets, waardoor Emett in een diepe slaap ging en Just de volledige controle kreeg over het lichaam van Emett. Luke werd wakker van het geluid van het vallend mes uit Just zijn handen.
Luke: "Huh, wat, Emett, wat doe jij hier."
Just: "Ik ben Emett niet, het is Just jongen en jij komt met mij mee."

Just sloeg Luke bewusteloos en bracht hem naar Emett zijn huis, meer specifiek, de zolder. Daar maakte hij Luke vast op een stoel.
Just: "Luke, mijn jongen, het is tijd om wakker te worden."
Luke: "Huh, wat?"
Just: "Goed je bent hier voor het spektakel, zie je dit mes? Hiermee ga ik allemaal sneetjes maken in je lichaam en wanneer ik met je gedaan ben, is je vriend Emett aan de beurt. Het zal lijken op een ruzie tussen 2 vrienden, waarvan één de andere vermoord en dan op zijn beurt zelfmoord pleegt. Geniaal, vind je niet?"
Luke: "Emett, stop met de grappen, je maakt me bang, goed, het spijt me, laten we alles vergeten en iest gaan drinken."

Just sloeg Luke.
Just: "Begrijp je het nu niet, ik ben Emett niet, ik heb alleen zijn lichaam, komaan Luke denk, je kent me, we hebben nog niet zo lang geleden een conversatie gehad."
Luke: "Wat? Just, nee, dat kan niet."
Just: "Bingo, we hebben een winner. Goed, zullen we beginnen? Ik begin me hier te vervelen, ik heb nieuwe slachtoffers nodig."
Luke: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"

Men kon Luke horen schreeuwen van de pijn, het duurde uren voor Just klaar met hem was. Just genoot van elke snee die hij in Luke zijn lichaam bracht. Emett werd wakker, maar kon geen controle krijgen over zijn lichaam mee, hij maakte het meeste van de gruwelijke marteling mee. De volgende ochtend begaf Luke het, doodgebloed van alle sneetjes op zijn lichaam.

Een halfuur voordat Luke doodging hadden de buren van Emett het geschreeuw gehoord en hadden de politie gebeld. Na de dood van Luke kwam de politie toe, ze haasten zich naar boven, alleen maar om het gruwelijk tafereel te zien. Ze merkten Just, eigenlijk Emett met Just in zijn lichaam, met een mes in zijn hand. Voor de ogen van de politie ging het mes richting Emett zijn nek en sneed Just, Emett zijn keel open. Just verliet het lichaam van Emett en zag hoe Emett doodbloedde. De politie riep een ambulance op, maar het was te laat. De 2 jongens waren dood, Just verliet de scene, op weg naar zijn volgende slachtoffers, hij had echt genoten deze keer, het was lang geleden dat hij nog iemand zo lang had gemarteld. Just ging weg, met een grote lach op zijn gezicht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.