Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bad boys for life. » Hoofdstuk 3

Bad boys for life.

18 feb 2011 - 15:43

397

1

244



Hoofdstuk 3

Het marmer van de vloer glanst donker in het licht van de tl-buizen. 'Schrik niet. Ik blokkeer de deuren zodat we niet overvallen kunnen worden door een of ander politieteam. Dat zou alleen maar ongelukken geven.' Hij vergrendelt iedere deur door een schuin afgezaagd plankje eronder te schoppen en een bureau ervoor te slepen. Van de aanwezige boeken maakt hij op het bureau een stapel die de deurknop belemmert naar beneden te gaan. Zachtjes neuriet hij een Arabisch liedje. Voordat hij de laatste deur zal afsluiten kijkt hij rond in het schemerige kantoor. De luxebureaus worden ontsierd door de kapotgeslagen monitoren en losliggende telefoons. In de chaos is de watercooler omgevallen waardoor de plastic voorraadfles is weggerold van het apparaat. De medewerkers van het kantoor zitten zwijgend met witte gezichten tegen de muur. Hun ogen volgen elke beweging die de jongeman maakt. Ze kijken naar elkaar en bewegen hun lippen zonder geluid te maken. Sommigen kijken naar de deur alsof ze een inschatting maken of ze het kunnen wagen. Op het moment dat de jongeman de laatste deur wil blokkeren 'pongt' de lift op de gang dat er iemand aankomt. Met een vloeiende beweging laadt de jongeman zijn machinepistool door en vloekt zachtjes. 'De lift vergeten. Wat een mongool ben ik.' Hij duikt achter een bureau en richt de loop van zijn wapen op de liftdeur. Zacht suizend schuift de deur open. 'Koffie!' roept een puisterige jongen die een trolley met koffiekannen, theekannen en kopjes de gang induwt. Zijn blouse is enigszins gekreukt en ondanks de bijpassende broek maakt hij een wat slonzige indruk. 'HANDEN IN DE LUCHT EN WEG BIJ DIE KAR!' schreeuwt de gewapende jongeman. De koffiejongen trekt wit weg en steekt zijn handen hoog in de lucht. 'KOM HIERHEEN!' gebiedt de jongeman. Als versteend blijft de koffiejongen naast zijn trolley staan. 'kom hierheen!' De jongeman klinkt wat rustiger als hij op de koffiejongen afloopt en hem met een hand bij de koffiekar wegtrekt. De jongen die nog steeds stijf met zijn handen in de lucht staat, kijkt hem verschrikt aan.

De verwarring rent over zijn gezicht. Even is het stil. Dan klinkt het: 'Tom... TOM'? 'Yallah! Fuck man, Bill, wat doe jij hier, debiel, met je koffiekarretje? Yallah! Waarom moet van alle koffiekarren nou juist jij hier binnenkomen? AAAAAh Men. Ga zitten, ik moet je boeien, ik moet nadenken. Shit man, dit geloof je niet.'


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 18 feb 2011 - 18:59:
hahaha geniaal<3