Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » Me - 13

You

19 maart 2011 - 16:07

182

1

305



Me - 13

Hier is nog een kort deel. Eigenlijk meer een alinea. Ik heb dit boek nu ook op mijn computer gezet, voor het geval deze site crasht of zo.

Die dag gingen we eigenlijk niet veel doen. Nou ja, dat betekende dus dat Kate mij films liet zien waar we allebei van in tranen uitbarstten en Matt, Dom en Chris aan nieuwe nummers werkten in hun studio.
We keken naar de Titanic. Ik had die nog nooit gezien (schaam schaam), ook al wilde ik dat wel. Ik mocht dat niet van mijn moeder.
In de avond besloot Kate een echo te laten maken van haar kindje om er achter te komen wat voor baby'tje het zou worden. Dus even later waren we in een Porsche op weg naar het ziekenhuis. Kate leek het nogal spannend te vinden, want ze hipte de hele tijd op en neer in haar stoel.
'I hope it is a boy,' zei Dom. 'Then, in a few years, I can teach him how to play the drums.'
'Yeah,' zei Chris. 'That'd be awesome. And I can teach him how to play the bass.'
'Well,' gaf Matt eerlijk toe. 'I want it to be a girl. And she has to be as pretty as her mom.'
Kate grinnikte nerveus terwijl we de parkeerplaats opreden.


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 19 feb 2011 - 21:06:
Oeh spannend!
Wat een stomme opmerking van Dom trouwens, alsof meiden niet kunnen drummen!
Wat het ook word, hij/zei moet maar een bandje vormen met de kinder van Chris