Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Ik moet je wat zeggen.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

19 feb 2011 - 18:06

445

0

238



Ik moet je wat zeggen.

Ik keek om me heen... Ik verveelde me nu al dus ging ik maar voor het raam staan. Misschien was er buiten wat te zien. Ik keek naar het rustige strand en ik luisterde naar Bill's ademhaling. "Waar is Tom?" hoorde ik plots de slaperige stem van Natasha achter me. Ik draaide me om en ik zag m'n zus in de deuropening staan die naar de kamer van haar en Tom leidde. Ze kwam geruisloos naast me staan. Ze was waarschijnlijk wakker geworden door mij en had gemerkt dat Tom niet meer in bed lag. "Euhm, buiten heb ik hem net nog gezien." Zonder nog iets te zeggen verliet Natasha de kamer en ze smeet met de deur. Ja, nu werd Bill wel wakker hoor. Ik zuchtte, "Jij moet slapen." kreunde hij meteen toen hij me bij het raam zag staan. "Kan ik niet, ik ben klaarwakker." antwoorde ik en ik ging naast hem op bed zitten. "Waar is Natasha heen?" vroeg hij nog steeds hees. Ik wees met m'n vinger dat ze naar beneden was gegaan. "En wat als ze weg loopt?" ik zag dat Bill er niet echt bij was met z'n gedachten. "Ja, wat dan..., Tom houd de wacht voor het gebouw." zei ik en ik stampte even in z'n zij zodat hij misschien wat meer wakker werd. Ik wou iets actiefs doen, maar ik mocht nergens heen zonder hem en zoals hij nu was, had ik ook niks aan hem! "Ik moet je eigenlijk wat zeggen." zei Bill plots doodserieus en een stuk wakkerder. "Ik..." hij twijfelde even. "Ik heb tegen de dokter gezegd dat je nogal onrustig deed in je slaap dus heeft hij je een spuitje gegeven. Dus als je je een beetje raar voelt..." perste hij er dan toch moeilijk uit. "Natasha vertelde me dat je doodsbang bent van naalden..." Ik knikte en werd al misselijk bij de gedachte aan die scherpe dingen. "Maar dat weet ik eigenlijk al. Tom heeft het me al verteld." zei ik en ik stond weer op want stilzitten kon ik echt niet. Plots vloog de deur keihard open en Natasha stond met betraande ogen in de deuropening. Ze liep meteen door naar haar kamer zonder naar mij en Bill om te kijken. Ook Tom kwam uiteindelijk binnen. "Heb je het weer voor mekaar gekregen?" vroeg Bill verveeld, maar Tom negeerde hem. "Natasha, Godver..." hoorde ik nog, maar daarna smeet hij de deur dicht van hun kamer. Misschien maar goed dat de muren van dit hotel geluidsdicht waren want ik wou niet weten wat die twee nog allemaal tegen elkaar zouden roepen. Ik vroeg me toch af wat Tom wel verkeerd gezegd had...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.