Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Can't Play Broken Strings. ~ Tokio Hotel.. » OO1

You Can't Play Broken Strings. ~ Tokio Hotel..

19 feb 2011 - 23:46

251

0

211



OO1

Mijn hoge hakken maken een tikkend geluid op de koude grond. De duisternis begint stilletjes aan te overheersen. Het enige licht wat nog te zien is, is dat van binnen in de huizen en het maanlicht.
De koude doet rillingen over mijn rug lopen en doet mijn tanden zachtjes klapperen. Een koud iets valt op mijn hand en wordt daarna vloeibaar. Het sneeuwt. Dat ook nog. Het is koud, donker en nu sneeuwt het nog eens ook. Ik versnel mijn pas sper mijn ogen wijd open om alles in de gaten te kunnen houden. Mijn hoorvermogen concentreert zich op elk frutseltje dat te horen valt. Wanneer een gil me doet opschrikken kijk ik meteen naar waar het geluid vandaan kwam en merk dat het een vrouw is die uitgegleden was en haar hand naar me opsteekt om me zo te melden dat er niets aan de hand is. Ik loop snel door en neem, als ik bijna thuis ben, al mijn sleutels uit mijn zwarte handtas. Als ik aan mijn voordeur kom merk ik dat er iets op het matje ligt. Ik neem het op. Het voelt als een roos. Mijn sleutel, die ik ook nog vast had, steek ik in het sleutelgat en open de deur. Als ik de hal binnenkom knip ik het licht aan. Ik bekijk de roos en merk al snel dat er een briefje aan hangt. Ik open het briefje en laat mijn ogen over de letters glijden.

A white Rose. Be careful for the thorns.

X


Reactiie's?(:


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.