Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Can't Play Broken Strings. ~ Tokio Hotel.. » OO3

You Can't Play Broken Strings. ~ Tokio Hotel..

20 feb 2011 - 0:04

248

0

227



OO3


Deze nacht heb ik uiteindelijk toch noch wat kunnen slapen. Nu ben ik me al aan het klaar maken om binnen 5 minuutjes te vertrekken. Ik check nog wat dingetjes in huis zoals is de stijltang uit het stopcontact. Ik loop, na dat alles, naar beneden en trek mijn zwarte botjes aan. Ik grijp nog snel een rode appel uit de fruitmand, doe mijn jas aan en neem als laatste nog snel mijn handtas en loop dan de deur uit op weg naar mijn werk. Op weg naar daar blijft de herinnering aan de jongens, aan de rozen, aan de ene roos, aan het briefje en alle vragen, maar steeds voor mijn ogen af. Tevergeefs probeer ik ze weg te schudden door aan iets anders te denken, maar net zoals altijd is dat weer hopeloos. Ik wordt uit mijn pogingen om alles op een rijtje te zetten wakker geschud als ik plots piepende remmen hoor en een grote zwarte bus mijn zicht blokkeert. Als de deur opengaat, blijf ik bevroren staan en rolt de rode appel mijn hand uit en baant zich vallend een weg op de grond, maar net voor deze de grond raakt, begin ik als een gek de andere kant op te rennen. Een hand op mijn schouder en een arm rond mijn middel doen me stoppen. Het doet rillingen over mijn lichaam rollen en zenuwen door mijn aders gieren.


ik 'DENK' dat dit het laatste stukje voor vandaag zal zijn.. ;o
maar alsnog.. REACTIES ?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.