Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Can't Play Broken Strings. ~ Tokio Hotel.. » OO4

You Can't Play Broken Strings. ~ Tokio Hotel..

20 feb 2011 - 13:21

282

0

253



OO4

.

Ik begin oorverdovend te gillen, maar meteen wordt mijn gegil gedempt door en hand voor mijn mond. Ik sla en schop in het rond en raak soms iets. Ik slaag er in de persoon hard te schoppen zodat deze me loslaat. Onmiddellijk begin ik weer weg te lopen maar tevergeefs want een arm rond mijn hals, handen die mijn polsen vastgrijpen en armen om mijn middel maken dat ik onbeweeglijk moet blijven staan. De greep op mij is te hard om uit te ontsnappen, al mijn pogingen doen alleen maar de greep versterken. Ik begin weer te gillen en word gedempt door een hand voor mijn mond. Een jongen komt voor me staan. Het zijn de jongens die bij mij in de winkel kwamen. “Word kalm!”zegt de jongen en kijkt me streng aan, de ondertoon is zijn stem bevalt me evenmin. Op de een of andere manier word ik toch kalm. Is het de persoon zijn stem? De persoon zijn ogen? Of gewoon het feit dat ik besef dat ik als een rat in de val zit. Een doekje wordt tegen mijn mond en neus gedrukt. Onmiddellijk prikt mijn neus van de stof die erin zat. Zwarte wolkjes komen voor mijn zicht te staan, alles draait, tot op het moment dat alles compleet donker en stil is. Maar de klap die ik zou voelen is er niet. Ik hoor niets meer, voel niets meer, maar toch heb ik het gevoel nog steeds bij bewustzijn te zijn. Maar dat is enkel een illusie. Een vervagende illusie over de realiteit.

ik vind het leuk dat jullie mijn story lezen maar ik zou het nog leuker vinden als jullie zeiden wat jullie er van vinden $$ x


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.