Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Can you help me? » Deel 5

Can you help me?

23 jan 2009 - 22:58

457

0

215



Deel 5

Deel 5

Als ik even later genoeg heb van het muziek luisteren zet ik de iPod af en loop ik naar Kiro en Kira, die inmiddels bij de glijbaan aangeland zijn. ‘Hier. Goeie muzieksmaak heb je.’ zeg ik tegen Kiro terwijl ik zijn iPod terug geef. ‘Thanks.’ antwoord hij. ‘Kiara ook glijden!’ roept Kira dan. Ik lach en loop om Kiro heen om met mijn zusje van de glijbaan te gaan. Als we beneden komen zegt Kiro ineens: ‘Hey, wat is er met je wang gebeurd?’ Shit, gevaarlijk terrein, schiet er door m’n hoofd. “Niks, ik heb me gestoten. Kom Kira, we gaan op de wip-wap!’ zeg ik snel, want mijn zusje wilde haar mond al open doen om iets te zeggen. Ik zie Kiro een vragend gezicht opzetten, maar ik spring snel over op een ander onderwerp. ‘Dus, jij vindt t.A.T.u. ook goed? Wat is je favoriete nummer?’ vraag ik hem. ‘Uhm, ik vind “Malchik Gay”ť wel leuk.’ antwoordt Kiro. ‘Toevallig, die vind ik ook leuk.’ zeg ik enthousiast. Eindelijk iemand met dezelfde muzieksmaak als ik! ‘Echt? Cool!’ zegt hij, en ergens voel ik dat hij hetzelfde denkt als ik. Ondertussen is hij aan de andere kant van de wip-wap gaan zitten en zet hij af. Als Kira en ik bij de grond aankomen zet ik af en zo gaat het een tijdje door.
Als ik na een tijdje op mijn horloge kijk, zie ik dat het al best laat is. ‘We moeten naar huis Kier, we gaan zo eten denk ik.’ zeg ik tegen mijn zusje. Ik zie aan Kira dat ze wil gaan protesteren, maar ik zeg snel: ‘Heb je geen honger dan? Ik wel hoor.’ Dan richt ik me tot Kiro. ‘Wij gaan dus maar eens.’ ‘Zijn jullie er morgen weer?’ vraagt hij. ‘Als je daar zin in hebt...’ antwoord ik lachend. ‘Ik vind het wel gezellig hoor. Mag ik anders je nummer? Dat is misschien makkelijker, dan kunnen we gewoon eens afspreken.’ vraagt Kiro. ‘Dat lijkt me niet zo’n goed idee.’ zeg ik snel, omdat ik weet dat Jason af en toe mijn telefoon checkt. Als hij merkt dat ik een jongen mijn nummer heb gegeven... Dan heb ik een probleem. ‘Waarom niet?’ vraagt Kiro lichtelijk verbaasd. ‘Daarom niet. Moet ik overal een reden voor hebben?’ Het komt er nukkiger uit dan ik wil. ‘Nee, maar... Ach laat maar. Als jij je nummer niet wil geven moet je dat lekker zelf weten.’ zegt hij, maar ik kan merken dat hij teleurgesteld is. Ik ben ook wel teleurgesteld, want hij lijkt me heel aardig en Kira vind het ook wel gezellig. ‘Okay, tot morgen dan maar?’ vraag ik. ‘Tot morgen.’ zegt hij met een glimlach. ‘Morgen!’ roept Kira naar Kiro als we richting huis lopen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.