Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » a soul in love with a human » 3. a soul in love with a human

a soul in love with a human

20 feb 2011 - 15:47

1003

4

216



3. a soul in love with a human

deel 3 tips zijn welkom zo kan ik beter schrijven

Schoonheid zonder grenzen .

Ze staart me aan met een raar blik en als ze mijn gezicht ziet herpakt ze zich weer en kijkt me nep vragend aan , ik schrik best wel van dat dit gastlichaam
het is zo opmerkzaam .'' Wil je dat wel , want het is nu jou lichaam en jou leven.''
zegt ze rustig , terwijl ze kleine slokjes drinkt van haar thee .'' Joan , als ik je zo mag noemen ?'' zeg ik , ze glimlacht en knikt .'' Isabella de naam van mijn gastlichaam , zij laat me soms dromen .'' zeg ik .'' Hoe bedoel je laat ze je dingen dromen die ze heeft meegemaakt .'' Zegt ze , ik knik en pak mijn kop the en neem een klein slokje , omdat de thee nog steeds warm is .'' JA ,dingen die ze heeft meegemaakt ze laat me dromen over haar vriendje en haar familie .'' zeg ik . '' Ja , maar dat is nog steeds niet een reden om dat te doen ik bedoel ...''
ze stopt in midden van haar zin .'' Ik doe dit , omdat Isabella heeft me dingen laten zien waarvan ik dacht dat het nooit zal zien als ik over haar vriendje droom
dan voel ik me raar van binnen en er komt een gevoel in men buik dat ik niet kan begrijpen .'' zeg ik , nadat het eruit is weet ik dat ik te veel heb gesproken wat moet ze wel van me vinden straks denkt ze dat ik
Je bent wat blijf van hem af ja hij is van mij ja
waar heb je het over ?
Je bent VERLIEFD OP TOM
ik blijf stil en zeg niks meer ik kan onmogelijk verliefd zijn op Tom
ik ben een ziel en hij is een mens hoe kan ik verliefd op hem zijn .
'' Je bent verliefd op hem of niet .'' zegt Joan .
Ik knik en laat me hoofd zakken de tranen komen weer nu weet ik weer dat mensen lichamen zwak zijn .
Wij zijn niet zwak we hebben gevoelens en zijn niet van steen zoals jullie.
O ja als wij geen gevoelens hebben hoe kan ik dan verlieft zijn op Tom .
De tranen komen en vallen hard op de laminaat vloer .
'' Huil niet ik ben ook verliefd op de verloofde van Joan .'' zegt ze .'' Wat ?'' zeg ik met snikken erdoor heen .
'' Kijk toen ze Joan te pakken kregen kregen ze haar verloofde ook te pakken en toen stopten ze in hem ook een ziel .'' zegt ze , ik knik .
'' Joan , ik denk dat ik moet gaan het begint donker te worden .'' zeg ik wanneer ik een blik naar buiten werp .
'' Oke , kom je nog eens langs het was gezellig .'' zegt ze glimlachend .
Ik stap naar buiten en ik voel de koude buiten wind tegen me aan .
Ik loop snel en oplettend naar mijn huis ,opeens hoor ik stemmen .
'' Wat doen we hier je bent dronken .'' zegt een bekende stem .
'' Heb je me gehoord ze wilt je niet , omdat je vreemd bent gegaan .'' zegt de stem weer .
Bill.
Isabella wat is er tussen jou en Tom gebeurd .
Hij ging vreemd

Ik hoor de verdriet in haar stem en ik heb opeens zin om in het huilen uit te barsten .
Ik loop verder en hoe dichter bij ik bij mijn huis kom hoe meer woede in me komt .
Goed zo
Hoe bedoel je ?
Als je ziet dan moet je hem een flinke klap geven
'' Isabella .'' zegt Tom
'' Ik heb... je gemist .'' zegt hij . Hij kan amper op zijn benen staan .
'' Bill , ik heb een ongeluk gehad , ik heb geheugen verlies , maar van wat ik me kan herinneren weet ik dat ik Tom nooit meer kan vertrouwen.'' zeg ik , de woede hoor je duidelijk in mijn stem .'' Gaat alles wel goed met je?''
zegt Bill bezorgt .'' Ik heb een ongeluk gehad met mijn auto .'' zeg ik .'' Het spijt me .'' zegt Bill. Zijn verdriet bracht me even van stuk .Maar voor ik me kon herpakken . '' Van wat dat jullie me in de steek lieten en me niet eens kwamen opzoeken .'' zegt Isabella , ik moet me gevoelen beheersen anders kan Isabella de macht nemen .
Sorry , dat moest er gewoon uit
geef niet
zeg ik snel .'' Het spijt me dat allemaal ja . Maar Tom die wou niks meer met je maken hebben hij zij dat je overdreef . Ik wou je opzoeken , maar ik was bang .'' zegt Bill ik zie dat hij het echt meent in zijn ogen . Ik loop met kleine stappen op Tom af ,tot ik zijn adem ruik die naar alcohol stinkt . '' Ik geloofde je .'' zeg ik in zijn oor .'' IK GELOOFDE JE VERDOMME .'' gil ik door mijn straat . Ik hef mijn hand op en ik sla hem hard op zijn wang . Die klap kwam zo wel van mij als van Isabella . Na die klap is Tom opeens nuchter .
'' Het spijt me Bells .'' zegt Tom . Ik ga pak mijn sleutels in mijn tas en loop weg van Tom . Ik sta in de deuropening en kijk even om Tom's ogen hebben tranen maar dat boeit me even niet ,ik kijk naar Bill en die gebaart dat hij me gaat bellen ,ik knik bijna onzichtbaar .
Ik ga naar binnen en sluit mijn deur hard handig ik laat me tegen de deur vallen en laat de tranen gewoon vallen .
Ik hoor de bekende geluid van mijn ringtone Dark side of the sun
Dat ga ik straks wel veranderen
Ik pak mijn Iphone van mijn nachtkastje en laat me op mijn zachte bed vallen

Afzender : Bill

Bella , ik kom morgen
wel even langs om
je op te vrolijken

x Bill


Ik lach in mezelf en herinner me dat ik hem terug moet smsen

Bill , morgen wil ik alles
vergeten wat er gebeurt is
ik wil gaan SHOPPEN

x Bella


Ik kleed me uit en ga snel in bad ik poets mijn tanden en doe snel mijn snoopy Pyjama aan .
Daarna hoor ik weer mijn ringtone .

Afzender : Bill

Super ,Ik haal je om
10 uur op
welterusten

xBill


Ik lach in mezelf en zet mijn wekker om half 9 .
Ik stap in mijn bed en val in een wereld
wat ze droomland noemen .


Reacties:


JeRiNo
JeRiNo zei op 21 feb 2011 - 14:51:
Tom is niet aardig...
Echt heel zielig
En sorry, maar ik begreep dat stukje ook niet

Maar je gaat maar mooi snel verder
Want je verhaal is super!

<3


Hermelien
Hermelien zei op 20 feb 2011 - 17:44:
Ik weet eigenlijk niets af van zo'n dingen, maar het is gewoon heel goed !
x


wordslover
wordslover zei op 20 feb 2011 - 17:41:
Wat zielig allemaaaal!

Net wat Hargbloem zegt, dat snapte ik ook niet helemaal

Anwaaay;
Weer een super hoofdstuk!
Ga maar gauw weer verder!

<3


Hargbloem
Hargbloem zei op 20 feb 2011 - 16:08:
Ahhh Tom is stom bezig
Maar ik heb wel een opmerking, zielen zijn eigenlijk heel erg tegen geweld enzo, behalve de zoekers dan, maar het lijkt niet echt dat ze er moeite mee heeft dat ze iemand heeft geslagen. Of nam Isabella de macht over? Sorry, ik vind dat stukje een beetje onduidelijk

Maar verder is het echt heel mooi geschreven! (L)

X