Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » My Angel ~Destine » Een

My Angel ~Destine

20 feb 2011 - 19:09

344

2

343



Een

Het eerste hoofstuk. Krijg ik lieve reacties? :)

Ik zit in de vensterbank van mijn slaapkamer. Demon zit op mijn schoot. Ik kijk naar buiten en ik leun met mijn hoofd tegen de muur achter me. Zachtjes aai ik Demon. 'Ik mis ze zo!' Mompel ik. Mijn moeder komt zonder waarschuwing binnen. 'Melody, waarom zit je hier telkens? En waarom zie ik je vrienden niet meer?' Ik zucht. 'Ze zijn op tour, ik heb niets te doen!' Mijn moeder kijkt me even aan en ze loopt weer naar beneden. Ik pak mijn mobiel. Ik heb een sms en belverbod, ik belde veel te veel. Iedere avond controleren mijn ouders het saldo van mijn beltegoed. Ik baal er zo erg van, ik kan niemand bellen! Omdat ik in een rolstoel zit mag ik van mijn ouders niet naar school toe, ik mag pas weer als de hechtingen uit mijn been zijn. Dat duurt dus nog 3 dagen... Ik schrik als ik gebeld word. 'Hubrecht.' Snel neem ik op. 'Met Melody!' Zeg ik. 'Mells! Met Hubrecht, weet jij misschien wat er met Laurens is? Ik vind dat hij zich raar gedraagt, maar de anderen vinden van niet en ik weet het niet meer want de concerten doet hij steeds slechter, hij eet minder en volgens mij slaapt hij ook slecht...' Rateld hij. Ik grinnik onwillekeurig. 'Sorry, ik heb geen idee! Ik wou naar het concert komen, in Arnhem, maar ik denk niet dat het lukt want ik ben van de trap gevallen, over drie dagen mogen de hechtingen uit mijn been... Dan loop ik toch nog met krukken want ik heb mijn andere been gebroken...' Zeg ik. 'Wow, heftig! Maar Laurens wil ook niet met me praten... Kom anders wel naar het concert, dan mag je backstage!' 'Ja! Gaaf! Ik kom zeker! Ik mag alleen niet bellen of smsen, ik heb, op de dag dat jullie weggingen, een bel en sms verbod gekregen... Maar ik kan Laurens morgen misschien wel weer wat opvrolijken!' Zeg ik vrolijk. 'Ja, is goed, tot morgen!' Zegt Hubrecht en hij hangt op. Ik knuffel Demon. 'Het word leuk, morgen!'


Reacties:


itwasadream zei op 2 okt 2012 - 22:21:
Love it <3


FreeHugsPlz
FreeHugsPlz zei op 20 feb 2011 - 20:16:
omgikwilookdathuubmeopbelt

haha. leuk verhaal! ga zo door