Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » Me - 14

You

19 maart 2011 - 16:07

393

1

299



Me - 14

Hier is eindelijk weer een deel. @dobbyenwinky: bedankt voor je hulp, je zult het zeker teruglezen in de komende hoofdstukken!

De dokter liet een apparaatje over Kate's buik gaan waarmee hij op het televisiescherm kon zien wat voor baby het was.
'I'm not sure,' zei hij na een tijdje. 'But I think it's a girl.'
Matt maakte een vreugdedansje en Kate kreeg een enorme glimlach op haar gezicht.
'Thank you very much,' zei Kate toen we weer weggingen.
'No problem,' lachte de man.

Even later zaten we weer op de bank met z'n allen. We hadden geen honger, dus we gingen niet eten. Chris ging terug naar zijn eigen gezin, en aangezien Dom hier zowat woonde bleef hij weer.
De jongens besloten mij de studio te laten zien. Het was naast de logeerkamer, helemaal op de zolder. Het was geen grote ruimte, maar het was geluiddicht en raamloos. Er stond een gitaar, een drumstel, microfoons, een basgitaar, een tafel met een mengpaneel en een computer.
'Wow,' zei ik toen ik rondkeek. 'This is awesome.'
Als je me een week geleden had verteld dat ik in de studio van Muse zou komen, had ik je uitgelachen. Maar het was waar. Ik was in de studio van Muse.

Een uurtje daarna, terwijl we Bones zaten te kijken, ging mijn BlackBerry af. Toen ik op het schermpje keek zag ik dat het mijn moeder was.
'Hoi mam,' zei ik.
'Hoi lieverd!' riep ze iets te hard.
'Wat is er?'
'Ik wilde even een duidelijke afspraak met je maken over hoe lang je bij die Matthew Melody blijft.'
'Het is Bellamy...' Ik zuchtte.
'Ja ja, ook goed. Maar dus, hoe lang wil je daar blijven?'
'Voor eeuwig, duh!'
Er hing even een pijnlijke stilte. Die was niet goed aangekomen. Ik probeerde het te herstellen.
'Behalve als ik er genoeg van krijg... ehm, jij kan heus wel lekker koken hoor, mam!'
'Juist ja,' Het klonk een beetje geforceerd. 'Dat kan natuurlijk niet, dat snap je zelf ook wel.'
'Ja...'
'Je mag er nog drie dagen blijven, oké?'
'Ja mam. Doei!'
'Doei.'
Ik hing op. Kate en Matt keken allebei nieuwsgierig naar me.
'I can stay here for another three days,' zei ik. 'If that's okay.'
'Ofcourse it is!' zei Kate vrolijk. 'That's obvious.'
Matt knikte instemmend. Ook hij had een enorme grijns op zijn gezicht.
'If you stay,' zei hij enorm blij. 'You can come with us to our gig and look around backstage if you want to.'
'Ofcourse I want to!' antwoordde ik blij. Ik was in de zevende hemel op dat moment.
Maar Bones begon weer, dus we keken allemaal in opperste concentratie naar het beeldscherm.


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 21 feb 2011 - 15:45:
Awesome! Ik kan mijn ideeën er inderdaad uit halen. Hij is echt heel leuk geworden.
Hey, ik kijk ook Bones
Op een of andere manier denk ik ook dat het een meise wordt, vraag me niet waarom, ik heb zelf ook geen idee."
Één klein aandachtspuntje:
- "Er stond EEN GITAAR, een drumstel, microfoons, een basgitaar, een tafel met een mengpaneel en een computer." -
^Ik weet niet of je ooit foto's van de studio hebt gezien, maar staat echt wel meer dan één gitaar. Een heel rek vol. Ook meerdere basgitaren trouwens.

Maar verder is dit stukje echt super!
Snel een nieuwe?