Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Can you help me? » Deel 7

Can you help me?

23 jan 2009 - 23:00

426

0

221



Deel 7

Deel 7

Een tijdje later zit ik nog steeds bij de jongens op de bank. Kira is inmiddels over de verlegenheid heen en is bij Strify in de keuken. Ik ben met Kiro in een gesprek verwikkeld geraakt. Dan gaat ineens mijn telefoon. “Moederfiguur”ť meldt het scherm. Shit! schiet er door mijn hoofd. Het is als 6 uur! Snel excuseer ik me bij Kiro, ga naar de gang en neem op. ‘Hey mam.’ ‘Hey lieverd, waar zijn jullie?’ ‘We zijn even bij iemand thuis om te schuilen voor de regen.’ leg ik uit. ‘Okay, maar kunnen jullie nu naar huis komen? We willen eten.’ vraagt mijn moeder. ‘Okay, we komen eraan. Tot zo!’ zeg ik en ik hang op. Damn, ik wil helemaal niet naar huis.
Ik loop de kamer weer in. Kira en ik moeten ervandoor.’ meld ik. ‘Jammer. Kom je snel nog eens langs?’ vraagt Yu. Ik glimlach. ‘Tuurlijk, lijkt me gezellig.’ Dan loop ik naar de keuken om Kira te halen. ‘Kom Kier, we gaan.’ zeg ik. ‘Gaan jullie nu al?’ vraagt Strify verbaasd. ‘Yep, me moeder belde net. Ze heeft liever dat we naar huis komen.’ zeg ik. Kira staat ondertussen naast me en zwaait naar Strify. ‘Dag!’ roept ze vrolijk. ‘Dag vriendin, kom je snel weer?’ vraagt Strify haar. Kira kijkt mij vragend aan. ‘Als het aan mij ligt wel. Wat jij Kier?’ vraag ik haar. ‘Ja!’ roept ze. ‘Goed, dan gaan we nu. Tot kijk!’ roep ik naar Strify en loop met Kira de keuken uit. Ik zwaai nog even naar Kiro en Yu en loop dan door naar de gang. Ik help Kira in haar jas en trek de mijne aan. ‘Kiara?’ hoor ik opeens achter me. Ik draai me om en zie Kiro in de gang staan. ‘Ja?’ vraag ik. ‘Ik eh... Ik vond het heel gezellig vanmiddag.’ zegt hij, terwijl hij een beetje verlegen met zijn voeten schuifelt. Ik glimlach. ‘Ik ook.’ antwoord ik naar waarheid. ‘Ik zou het leuk vinden als je snel nog eens langskomt.’ zegt hij met een glimlach op zijn gezicht. ‘Dat zou ik ook wel leuk vinden. Weet je wat?’ zeg ik, terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haal. ‘Wat is je nummer? Dan spreken we gewoon een keer af.’ zeg ik. Kiro krijgt een brede grijns op zijn gezicht en haalt ook zijn telefoon uit zijn zak. Ik citeer mijn nummer die hij opslaat. Dan geeft hij zijn nummer. Ik sla het wel op onder een andere naam, dan komt Jason er niet zo snel achter. Dan gaan Kira en ik naar huis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.