Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bad boys for life. » hoofdstuk 19

Bad boys for life.

22 feb 2011 - 15:06

637

0

220



hoofdstuk 19

Tom en Bill zitten met hun gezicht in de zon. 'Ik hoor 't al', zegt Bill plagerig. 'Jij bent echt uitbehandeld.' Lachen slaat Miriam hem op zijn arm. 'Men, ik wil naar Morocco,' zegt Tom, 'Lekker in de zon zitten, beetje roken, beetje nietsdoen.' 'Dat doe jij hier toch ook', grijnst Bill. 'In dit focking kikkerregenland zeker, men, het regent hier altijd. Ik wil weg, ik wil vrij.' 'Wanneer ga jij naar besloten, Miriam?' 'Ik ga niet naar besloten, sukkel, ik ga naar begeleid wonen.' 'Alsof dat wat uitmaakt, ze letten toch wel op je.' 'Ja, m'n reet, bij besloten moet je net als hier alles vragen en mag je alleen de deur uit als zij het goedvinden. Bij begeleid wonen bepaal je eigenlijk alles zelf, heb je alleen af en toe een gesprekje met je mentor.' 'Whatever, maar wanneer mag je?' 'M'n mentor zegt volgende maand of over zes weken. Je moet me wel komen zoeken hoor, als ik daar zit.' 'Als ik ooit vrijkom, ja', zegt Bill somber, terwijl hij met z'n ogen dicht de zon in zijn gezicht laat warmen. 'Iedereen komt een keer vrij', zegt Tom. 'Kijk naar mij. Ik mag zelfs bijna op verlof. Dan kan ik gezellig langs Miriam, zal ik haar jouw groeten brengen.' Ze lachen allemaal. 'Ik heb liever dat Bill komt. Die heeft tenminste een beetje respect voor me. Jij komt toch alleen maar omdat je denkt dat eens een hoer altijd een hoer is. Nou vergeet het maar. Ik word een echte lady. Een dame. Ik heb m'n les wel geleerd.' Bill bloost en kijkt naar de grond. 'Kijk hem', roept Tom. 'Kijk hem, hij zit focking te blozen.' Tom laat een sissend geluid tussen zijn tanden ontsnappen. 'Hij is zoooooo gevoelig, deze jongen, echt een suikeren hartje. Zo lief en teder. Bheeuuw.' Hij maakt een kotsgebaar. 'Let op Kaas, ik zal je laten zien hoe de pimp het doet. Kijk en leer van de master.' Tom springt overeind en loopt sjokkend, met zijn handen in zijn zakken naar een groep meisjes dat staat te giechelen in de andere hoek van het plein. Zijn zonnebril staat op het puntje van zijn neus.

Vanaf een afstandje zien Bill en Miriam hoe hij een praatje aanknkoopt met de meisjes. Hij lacht en steekt zijn zonnebril tussen zijn zwarte haren. Algauw heeft hij alle aandacht en beginnen de meisjes zich aan te stellen. Ze draaien om hem heen en doen hun best er zo leuk mogelijk uit te zien. 'Hij is zo slecht', lacht Miriam. 'Als hij dertig is, heeft hij een hele straat die voor hem werkt.' 'Maar ja, dan ben jij allang een dame', grijnst Bill. 'Dan ben ik zeker een dame, ja', zegt Miriam. 'Dan heb ik een eigen nagelstudio. Wat zeg ik? Dan heb ik tien nagelstudio's em een audi TT en heen huis aan het strand. Niet hier in Nederland, maar op de bahama's of op Ibaza. Dan moet ik elke avond naar een party en daar heb ik dan een eigen tafel met een ober die staat te wachten tot ik wat bestel. Zo is het dan.' 'Of je woont drie hoog achter in de Bijlmer, gescheiden met drie kinderen en een uitkering, zware shag rokend met een theedoek om je hoofd geknoopt en zo'n bloemetjesjurk í¡ la Ma Flodder', lacht Bill. 'Nou, als jij dan bij me woont, dan vind ik dat goed, hoor', zegt Miriam. 'Dan gaan we gezellig samen achter de begonia's zitten en roddelen over de buren en dan zet jij voor mij een kopje groene thee en worden we heel oud en gelukkig.' 'Moeten we alleen wel elke zondag naar de gevangenis.' 'Waarom dan?' vraagt Miriam. 'Om Tom op te zoeken, natuurlijk. Die hebben ze dan gearresteerd wegens vrouwenhandel en pooierschap.' Ze komen niet meer bij van het lachen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.