Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » No!

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

7 maart 2011 - 14:07

425

0

220



No!

Ik zou nog steeds niet kunnen slapen en Bill zag het. Snel deed hij een t-shirt en een broek aan en we gingen wat naar buiten. Op de parking was alles nog hetzelfde gebleven, alleen stond Tom er nu niet meer. Ik liep meteen heel de parking over, te veel energie... Het deed goed om buiten te zijn, zelfs met Bill z'n blik die me overal volgde om zeker te zijn dat ik niet weg liep. Ik danste een rondje rond de cirkelvormige fontein die niet aanstond, waarschijnlijk omdat het nacht was, en ik danste terug richting Bill die alles met een lachje bekeek. Maar ik negeerde hem grotendeels, deed of ik hem niet zag. Ik keek naar boven, naar de volle maan en er verscheen een lachje op m'n gezicht. De nacht was zo mooi, mooier dan alles op deze wereld... Niemand kon de maan gevangen houden, of niemand kon de maan dwingen iets te doen. Plots voelde ik iets tegen me aan en veel te laat besefte ik dat ik tegen Bill gedanst was. Ik kon hem nu niet meer negeren en om mijn eigen van een pijnlijk val te redden, greep ik me vast en het eerste wat ik voelde en dat was Bill's haar... Het hield me wel overeind, maar Bill's pijnlijke kreunen ontgingen me niet. Ik keek hem aan en hij had zijn ogen dicht geknepen. Hij ondersteunde me met zijn armen, maar de meerderheid van mijn gewicht werd nog steeds gedragen door zijn haar. "Emma, laat m'n haren los." siste hij dwingend tussen zijn tanden door en het schudde me wakker. Ik liet zachtjes zijn haren los en ik hield mezelf weer overeind. Hij opende zijn ogen en hij keek em een beetje kwaad aan, ik keek zo onschuldig mogelijk terug, maar dat veranderde er niks aan. Hij had nog steeds zijn armen om mij heen en toen hij dat leek te beseffen, veranderde zijn gezichtsuitdrukking. "Bill... neen. Ik ga zo tegen werken!" zei ik kordaat en ik deed zijn armen van om me heen. Bill keek me alleen maar geil aan en hij likte subtiel aan zijn onderlip. "Dat heb ik graag en dat weet je..." Hij gaf me een knipoog en een misselijk gevoel kwam bij me op. Ik zag dingen terug van de vorige keren en ik kreeg echt het gevoel dat ik moest kotsen. 'Neen' besliste ik. Neen! "Neen, neen, neen." begon ik te zeggen en ik deed een pirouette. Er volgde nog één... en nog één en zo draaide ik soepel bij Bill vandaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.