Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » The Story of The Elves » Het verhaal

The Story of The Elves

23 feb 2011 - 21:27

205

1

227



Het verhaal

Amarië Cíºthalion - Finwë Linwëlin

Het begon met de 2 stichters van de wereld: Finwë Linwëlin, de leider van de mannelijken. En Amerië Cíºthalion, leidster van de vrouwelijken. Zei stichten de wereld van de elven. Op een dag maakten Finwë en Amerië nog meer elven. 1 gemaakt uit bladeren, 1 uit aarde, 1 uit ijs, 1 uit magma en 1 uit het weer. Zei vormden de 4 elementen uit de elven wereld. Natuur, Aarde, Ijs, Magma en Weer. Deze elementen zijn anders als die van de normale mensen. Daarom is dit ook de wereld van Elven.
Deze wereld leeft op het moment vredig maar Magma en Natuur is geen goede combinatie.
Natuur:
Kalm, een goed geconcentreert persoon. Goede boogschutter en heeft veel kennis.
Ijs: Een koel persoon. Het is hard maar erg gevoelig. Deze elven zijn goede beschermers. Gespecialiseert in verdedigen.
Aarde: Ongevoellig, zo hard als steen. De beste man tegen man vechters. Vaak sterke elven.
Weer: Deze mensen zijn van alle markten thuis. Hun gevoel toont zich in de lucht boven zich. Als ze boos zijn onweert het. Als ze verdrietig zijn, regent het.
Magma: Beetje heethoofdig, kan zomaar uitbarsten. Krijgen extra kracht uit de zon. Halen hun kracht ook uit de warmte.

(Nog niet af en zal uitgebreid worden in de loop van de tijd)


Reacties:


irish98
irish98 zei op 23 feb 2011 - 21:31:
Ik zal volgen
En btw. je snapt dat ik die wereld ook ga gebruiken maar met andere verhalen hè???