Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bad boys for life. » hoofdstuk 29

Bad boys for life.

25 feb 2011 - 14:40

543

0

218



hoofdstuk 29

Dus ik was echt hartstikke blij dat hij aardig deed. Tot hij tegenover anderen begon dat ik zijn bitch was en dat soort stoere praat.' 'Ja, dat heeft hij ook weleens tegen mij gezegd', zegt Bill voorzichtig. 'Ik weet niet waar hij de arrogantie vandaan haalt om te denken dat ik zijn bitch ben. Alsof hij het idee heeft dat ik niet veranderd ben. Hij denkt zeker dat ik voor hem ga werken of zo als hij ooit vrijkomt.' 'Dat kan niet,' zegt Bill, 'want dan ben jij allang een dame met een eigen zaak op Ibiza en een Audi TT en wat ook nog meer?' 'Dan ben ik allang met jou getrouwd,' zegt Miriam flirtend. 'dus vist hij achter het net.' Bill houdt zijn ogen dicht, terwijl hij voelt dat zijn hoofd donkerrood wordt. 'Of wil je soms niet met me trouwen?' vraagt Miriam uitdagend. 'Ik denk wel dat ik met jou getrouwd wil zijn.' zegt Bill, 'als ik dan maar met de TT mag rijden.' 'Loser die je er bent', zegt Miriam lachend, terwijl ze hem omverduwt. 'Ik doe je een aanzoek en jij denkt alleen maar aan een auto. Gaver, je bent echt een vieze kerel, niet denken aan romantische gevoelens, nee alleen denken aan auto's en voetbal. Ik zal er nog eens goed over nadenken of ik wel met je wil trouwen.' Tom komt aangelopen en hoort Miriams laatste zin. 'Trouwen met die kaaskop? Daar komt niks van in huis. Je bent van mij, dushi, dus je kunt helemaal niet met hem trouwen.' 'Ik ben helemaal van niemand, lelijke Marokkaan, en zeker niet van jou.' 'Dat zullen we nog weleens zien, bitch, als ik straks vrij ben en voor je deur sta. Wie er dan naar wie gaat luisteren.' Opeens is de luchtige grappigheid uit de discussie verdwenen. Andere jongeren komen aangeslenterd als ze zien dat de twee als kemphanen tegenover elkaar staan. 'Je moet niet denken dat je wat voorstelt, Tom, je bent gewoon een zielig mannetje dat al sinds z'n dertiende opgesloten zit. Misschien kun je wel denken dat je hierbinnen heel wat bent, maar buiten ben je echt niks, man. Daar stel je helemaal niks voor met je grote bek.

Je hebt geen diploma, je hebt geen werk. je hebt niks. Je bent alleen een gore crimineel die in de bak heeft gezeten.' 'Ik ben dan misschien wel een crimineel, maar ik ben tenminste geen goedkope hoer als jij, lelijke temeijer', zegt Tom. Hij klinkt woedend. Het lijkt alsof iedereen zijn adem inhoudt. Miriam wordt eerst wit, dan donkerrood en dan haalt ze in een keer uit. Met haar vuist slaat ze op Toms neus. Het bloed spat eruit. Vuile kankerslet', schreeuwt Tom en hij slaat terug, maar Miriam is niet te houden. Ze krabt, bijt en slaat waar ze Tom kan raken. Groepsleiders komen van alle kanten toegesneld. Ze proberen Tom en Miriam uit elkaar te halen. uiteindelijk trekken vijf groepsleiders Miriam van Tom af. Over zijn gezicht lopen vier bloedende schrammen. 'Ik krijg je nog wel, bitch,' roept Tom, terwijl hij wordt afgevoerd, 'wacht maar af, ik krijg je nog wel.' 'Kom maar op, vuile loser, je krijgt me echt niet. Jij krijgt me nooit!' schreeuwt Miriam, terwijl ze meegenomen wordt de andere kant op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.