Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » Können wir das machen?~8~

Können wir das machen?*TC*

24 jan 2009 - 15:58

314

0

257



Können wir das machen?~8~

Ik win, wat eigenlijk niet normaal is.Bill kan veel beter lopen met zijn broeken, tegenover mij met mijn reusachtige dingen.Maar goed ik heb gewonnen en nu kan ik Bill plagen. Proficiat eerlijke winnaar van deze race.Bill neemt mijn hand vast om die te schudden.Met een open mond kijk ik naar Bill.Zei hij nu echt proficiat?Hij is niet kwaad omdat ik gewonnen heb?Ik heb hem verslagen en hij zegt niet dat ik vals gespeeld heb?Oké, er is iets mis met Bill.Hij moet lachen. Dat ben je niet gewend hé broertje? Ik schud mijn hoofd van nee.Een nog grotere grijns verschijnt op zijn gezicht.Ik begrijp echt niets meer van, maar goed ik kom er, nog wel achter.


We stappen de lift in, op weg naar het ontbijt.Georg en Gustav zijn nog nergens te bespeuren.Bill en ik gaan dus aan een leeg tafeltje zitten.Met een bord vol eten.Na twee croissants is mijn honger al weg.Mijn maag zit vol met gedachten aan Bill.Waar het plots vandaan komt weet ik niet, maar mijn hart verlangt plots zo hard naar Bill.Het rare is, dat het plots opvalt hoe mooi Bill is.Zo een schoonheid, dat moet eerder opgevallen zijn.Of je nu verliefd bent of niet, Bill is een natuurlijke schoonheid.Ik wed dat zelfs Geeorg en Gustav dat vinden.Na een tijdje merkt Bill dat ik hem aan zit te staren. Wat is er?Wat moet ik nu zeggen?Ik kan moeilijk in het openbaar bekennen dat ik van hem houd.Hoewel, we zitten in Frankrijk dus weinig mensen zullen ons verstaan.Maar toch, ik had me voorgenomen om te wachten tot ik zeker was dat ik van hem houd.Ik denk dat ik daar bijna zeker van ben maar misschien toch nog even wachten. Hallo, aarde aan Tom!Oeps ik heb nog niet geantwoord. Sorry er is niks hoor. Je lijkt heel diep in gedachten.Zit er iets je dwars of zo? Nene, ik zeg het wel nog eens.Andere keer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.