Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bad boys for life. » hoofdstuk 37

Bad boys for life.

27 feb 2011 - 13:32

780

0

233



hoofdstuk 37

Als hij straks buitenkomt, moet hij een wereld aan ervaringen gaan inhalen. Ik wil dat niet meemaken hoor, echt niet. Ik wil weg!' 'Je gaat ook weg, Bill, je gaat ook weg. Fuck man, wat ga ik je missen.' Opeens slaat Miriam haar armen om Bills nek en zoent hem vol op zijn mond. Haar tong glijdt door zijn mond en haar handen wrijven door zijn haar. Bill slaat zijn armen om haar heen en houdt haar stevig vast. 'Oke, jongens, genoeg. Hoe hiermee op.' Een groepsleider duwt zijn arm tussen Bill en Miriam. 'Ga weg, vieze pedo,' zegt Miriam, 'blijf van me af.' 'Blijven jullie van elkaar af, dan hoef ik ook niks te doen.' 'Je vindt het gewoon lekker, viezerik.' 'Rustig, Miriam, rustig', kalmeert Bill haar. 'NTB, niet vergeten.' In de verte roept Tom: 'Sluit die slet maar op, 't vieze kind. Daar gaat niks aan verloren.' Miriam draait zich om en steekt haar middelvinger op. 'Kleuter, ga met jezelf spelen.' De bel gaat. In het lokaal hangt een bedompte lucht. Afgelopen weken is het rumoerig geweest op school. Jongens en meiden van verschillende afdelingen hadden ruzie met elkaar. Liep iemand langs de school, dan werd er vanuit de ramen gescholden en bedreigd. Verschillende jongeren hebben een aangepast dagprogramma gekregen waardoor ze individueel les volgen op de afdeling. Vanwege het geschreeuw vanuit de verschillende klassen heeft de schooldirectie besloten dat de ramen een week niet open mogen tijdens de schooltijden. Het is smoorheet in de klas. De geur van oud zweet mengt zich met knoflook en verschaalde parfum. Bill zit aan zijn tafel en tekent poppetjes op het papier met opdrachten. Af en toe glimlacht hij als hij aan Miriam denkt. 'Kan er echt geen raam open?' vraagt een jongen achter in de klas. 'Jullie hebben het zelf verpest, jongens', zegt de leraar. 'Als jullie je normaal gedragen, dan kan hier best een hoop, maar als iedereen als een volslagen idioot hier uit het raam gaat lopen schreeuwen, dan kun je verwachten dat er maatregelen worden genomen. Jullie doen het jezelf aan.'

Er wordt op de deur van het klaslokaal geklopt. De conciërge komt binnen en geeft een briefje aan de leraar. 'Je advocaat is er, Bill', zegt de leraar. Bill schiet overeind. Hij was zo in gedachten bij Miriam dat de afspraak met zijn advocaat hem volledig was ontschoten. Gehaast loopt Bill met de conciërge naar de spreekkamers. In het afgesloten spreekkamertje zit de advocaat al te wachten. Een oude grijze man in een duur pak. De advocaat is langsgekomen om de rechtszaak voor te bereiden. Hij is positief gestemd. 'Ik denk dat het wel los zal lopen. Het is het verhaal van het slachtoffer tegenover jouw verhaal. Je hebt verder geen strafblad en ik zal focussen op je verstandhouding met je zus. Dan snapt zo'n rechter ook wel dat je gewoon ontzettend genaaid bent. Heb je je gedragen de afgelopen weken? Want de rechter kijkt niet alleen of er iets gebeurd is. Hij kijkt ook naar het beeld dat de rapportages hier over je geven. Als die zeggen dat je eigenlijk best een rustige jongen bent, dan zal het wel loslopen.' 'En als het nu niet losloopt?' 'Het loopt wel los. Kijk, pas op het moment dat de rechter het slachtoffer gelooft en voetstoots aanneemt wat je zus heeft gezegd hebben we echt een probleem. Dan kun je gedwongen behandeling krijgen en zit je hier de komende twee jaar vast. Maar 't verhaal van alleen je zus en het slachtoffer, waarbij allang duidelijk is dat er veel meer aan de hand is tussen jou en je zus dan dat. Het zal dan ook niet zo moeilijk zijn de rechter te overtuigen dat er niks gebeurd is. Je hebt een sterk en coherent verhaal, je hebt geen verleden met een taakstraf of wat dan ook, dus ik denk dat het wel losloopt. Zolang je je maar gedraagt. Ook hier. Die mensen hier observeren je gedrag en dat komt allemaal in een rapportage bij de rechtbank terecht. Als je hier agressief loopt te doen of - nog erger in jouw zaak - een of ander seksueel incident begaat, dan zijn de rapen gaar. Ik mag toch hopen dat je geen andere seksuele incidenten op je naam hebt staan? Bill schudt ontkennend en kijkt peinzend uit het raam. Buiten weerkaatst het felle zonlicht op de daken van de geparkeerde auto's. 'En hou je mond tegen de jongeren hier. Pedo's, ook al hebben ze niks gedaan, zijn ze niet populair in dit soort oorden, dus als je je tanden wilt houden en niet uitgelokt wilt worden tot een of ander incident waardoor je langer moet blijven, moet je echt wel je mond houden.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.