Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Colour My World » three

You Colour My World

28 feb 2011 - 20:30

482

4

274



three

nieuw hoofdstukjee (: ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden om te lezen.. ^^ xxxx<3

Evelyn Point of Vieuw
Ik huilde me die nacht in slaap. Woedende tranen rolde over mijn wangen terwijl ik in het harde bed lag. Het was koud en ik wist honderd procent zeker dat het rotweer was. De wind gierde om het huis en ik had het ijskoud in mijn korte slaapshort en hempje. Ik keek op mijn wekker, het was twee uur 's nachts. Morgen zou het maandag zijn en ik zou naar school moeten. Ik schrok bij het idee, ik had totaal geen status op deze school. Op mijn vorige school was ik head chearleader. Nu was ik een nul. Niet dat het me nou zo veel zou boeien als ik niet populair zou zijn. Ik was zo weer terug in Malibu. Ik zuchtte en dacht aan de zon die daar scheen. Bij die vrolijke gedachten viel ik in een onrustige slaap.

Om zes uur ging mijn wekker. Ik kreunde, mijn nek en rug deden pijn van het harde bed. Het bed kraakte toen ik omhoog kwam en ik slofte mijn kamer uit naar de badkamer. Ik moest echt nodig in bad. Maar ik had al gezien dat er geen bad was dus bereidde ik me voor op een halfkoude douche. Het viel gelukkig mee, opgelucht stond ik onder een hete douche en het water brandde op mijn huid. Als ik mijn ogen sloot en een hoge fantasiegrens aanhield was het net alsof ik in mijn jacuzzi zat. Verstoord deed ik mijn ogen open, en luisterde naar het geklop op de deur. 'Eve kom eruit.' hoorde ik Collin klagen. 'Ik moet douchen. Zuchtend deed ik de kraan uit en droogde me snel af. Gewikkeld in warme handoeken die net op de verwarming hadden gelegen stapte ik eruit. Collin stond geïrriteerd te wachten op mijn verschijning. 'Moest dat nou echt een kwartier duren?' Ik knikte en stak mijn tong uit. Hij rolde met zijn ogen en liep de badkamer in. Eenmaal op mijn kamer begon ik zorgvuldig mijn kleren uit te zoeken. Mijn haar liet ik opdrogen in mooie krullen en ik begon me op te maken. Niet te veel, want dat had ik gewoonweg niet nodig. Om zeven uur was ik helemaal klaar. Alleen nog eten en mijn tandenpoetsen. Ik pakte mijn iphone en stuurde een kort smsje naar Sam. De hel begint vandaag, ikmisje lufyaa xoxo Daarna gooide ik mijn telefoon in mijn zwarte dior tas en ik liet me zakken in een zachte stoel bij de tv. Daar zat ik te niksen totdat het laat genoeg was om naar school te gaan. Ik schoot mijn Uggs aan en riep gedag naar Rianne. Gelukkig had Devon de auto hier gelaten en kon ik met mijn porsche naar school rijden. Ik stopte de sleutel in het contact en startte de auto. Een laatste keer keek ik in de spiegel en glimlachte naar mezelf. Daarna scheurde ik over de zandweg met mijn porsche.


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 1 maart 2011 - 15:40:
Ik ben het helemaal met Reactiongirl eenst:
Ze ziet er geweldig uit!

Maar anywaay;
Ik hou van je hoofdstukken en je verhaaal!
Ik vind dat je snel verder moet!

xkus


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 1 maart 2011 - 15:29:
Ieeee!! I like what she's wearing^^
Ik had echt zoiest van toen je ik die melding las: Huhh?? Welk verhaal is dat?? Je was er zolang niet meer mee verder gegaan, ik heb die andere hsen heirvoor ook nog gelezen, omdat ik niet meer wist waar het precies omging Neem het me niet kwalijk..?*Piepstemmetje*
Nja.. je ziet dus wat je mij opbrengt als je niet snel verder gaat.. Geheugenverlies, dus snel verder jij!!
xxx


JeRiNo
JeRiNo zei op 1 maart 2011 - 14:25:
Oeeeeh,
Een Diortas
Loveit, loveit, loveit, je hoofdstuk is echt geweldig!
Eerste dag op school en dan een slechte nacht...
Dat had ik na onze voorjaarsvakantie ook, maar ik had toen de hele nacht niet geslapen

Ga je snel verder?

<3


Hermelien
Hermelien zei op 28 feb 2011 - 21:45:
Prachtig zoals altijd fantastisch !
Snel verder ik wil zoveel meer lezen
x