Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Caught in a team I didn't want.. » Chapter 6: You guys don't understand!

Caught in a team I didn't want..

1 maart 2011 - 18:23

477

0

187



Chapter 6: You guys don't understand!

Nieuw hoofdstuk, niet zo heel erg lang.. maar toch >D

Sayuri’s gezicht vertrok niet toen ze de punt van Kakashi’s Kunai in haar arm voelde prikken. Haar arm begon te bloeden, waar ze tótaal geen aandacht aan besteedde, haar hand gleed naar haar broekzak, waar ze twee belletjes uithaalde. Met een wat waterige grijs hield ze deze omhoog en liet ze aan Kakashi zijn. “Heel goed Sayuri.. heel goed.”¯ Grijnsde hij naar hem. Achter Kakashi hoorde ze een gedempte ‘Yes’ van Naruto. Sasuke grijnsde enkel tevreden haar kant op. “Ik moet eerlijk toegeven dat ik wat was afgeleid door jullie klonen.”¯ Zei Kakashi. Sayuri wees, met haar bloedende arm, naar Sasuke. “Het was zijn plan.”¯ Zei ze vrolijk en grijnsde, de brandende pijn in haar arm totaal negerend. Kakashi keek om. “Goeie Sasuke, dat moet ik je nageven.”¯ Sasuke knikte hem toe als antwoord. “Kom Sayuri, wij gaan een verbandje of iets zoeken… desnoods naar het ziekenhuis.”¯ Sayuri’s ogen werden groot. “H-het ziekenhuis? No way Kakashi-Sensei.”¯ Sayuri rilde zichtbaar. “Wat is er, bang voor naalden?”¯ Zei Sasuke, die erbij was komen staan. “Ik denk het wel..”¯ Zei Naruto denkend. “Komop Sayuri, wat is er nou zo eng aan het ziekenhuis?”¯ Ratelde Naruto verder. Sayuri was er niet echt meer bij, sterker nog, ze hoorde niet dat Naruto en Sasuke überhaupt wat zeiden. Ze staarde doelloos voor zich uit. “Hey, Sayuri? Alles oké?”¯ Vroeg Kakashi bezorgd die met zijn hand voor haar ogen heen en weer ging. Met een schok schrok ze op. “Nah, wattes?”¯ Zei ze terwijl ze opkeek. “Nee, nee, er was niks! Echt niet…”¯ Haar stem stierf langzaam weg. “Kom, we gaan je arm verbinden.”¯ Zei Naruto die langs haar heen liep.
“Ben je doof Naruto?”¯ Siste Sayuri hem toe. Ze draaide zich naar hem om. “Ik ga niet naar het ziekenhuis punt uit.”¯ Eindigde ze prompt. Ze snoof en liep langs Naruto heen met snelle passen. Het bloed van haar arm, die langs haar lichaam hing liep naar beneden en druppelde rustig op de grond. “Say-, Wat bedoel je daarmee?”¯ Vervolgde Naruto. Kakashi en Sasuke hadden niks gezegd en lieten het rustig aan zich voorbij gaan. “Ik bedoel dat je je niet aan mij moet gaan hechten, ik heb andere plannen.”¯ Bromde ze zachtjes en liep verder. Ze hoorde geen voetstappen achter zich, mooi. Geen idioten die je volgde. Binnen no-time was Sayuri uit het zicht verdwenen en liet drie mensen verbaasd achter. Naruto wou de achtervolging inzetten maar een hand hield hem tegen. “Laat haar. Ze komt terug, geloof me. Oké jongens, jullie mogen gaan, sinds het Sayuri is gelukt om mijn belletjes te bemachtigen.”¯ Vervolgde Kakashi rustig. Sasuke en Naruto waren ook al snel verdwenen van het veldje. “Wat zit dat kind toch dwars…”¯ Zuchtte Kakashi zachtjes. Hij bleef nog een lange tijd staan kijken naar het Make-out boekje wat hij in zijn hand had. Daarna verdween ook hij van het veldje…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.