Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bad boys for life. » Hoofdstuk 50

Bad boys for life.

1 maart 2011 - 18:26

476

0

264



Hoofdstuk 50

Ken je mevrouw Admiraal nog? Die de EHBO lessen gaf op Oosterdel? Ik ben dat mens nog nooit zo dankbaar geweest als daar in Afghanistan. Ik heb het allemaal kunnen gebruiken daar: een drukverband, een stompverband, een mitella. En hard. Die kerels waren zo hard voor zichzelf. Dan waren ze in hun arm geschoten. Werd er zonder verdoving met een of ander pincet de kogel uit hun arm getrokken. Alcohol erin. Brullen en dan een verbandje eromheen. Goed aantrekken. Wapens laden en dan gingen ze weer. Op het paard, richting tanks en jeeps. Sommigen kwamen echt in flarden geschoten terug, maar zolang ze nog op een paard konden zitten wilden ze dat je ze oplapte zodat ze er weer tegenaan konden. Man, ik leek daar wel een dokter.'

De telefoon rinkelt. De stem aan de andere kant zegt dat de pizza's geleverd zullen worden. 'Oke, zegt Tom, 'we doen het zo. Jullie sturen die man in zijn onderbroek naar boven. Ik kan vanuit het kantoor de gang ik kijken en zie hem dus komen. Hoe heet die man? Wilco? Goed, u stuurt die Wilco naar boven. U blijft aan de telefoon en zodra ik zeg dat hij moet stoppen, staat hij doodstil. Doet hij nog een stap, dan schiet ik hem direct dwars door zijn kop, dus dat moet hij niet doen. Als ik zeg dat hij stil moet staan, laat hem dan stilstaan. Ik stuur iemand op de pizza's op te halen. Komt deze jongen niet terug, dan schiet ik direct een van de andere mensen hier binnen dood, dus haal daar ook geen stunt mee uit. Als de pizza's en cola veilig binnen zijn, dan laat ik een van de mensen vrij. De dikste, want anders blijft er te weinig pizza over.' Tom lacht om zijn eigen grap. De stem aan de andere kant van de telefoon zegt nog een paar dingen. Dan zegt Tom: 'Laat die Wilco maar komen.' Tom opent voorzichtig een deur van het kantoor. Kijkt de gang in en zet de deur dan wijd open. Hij kruipt achter een stalen kast en gebaart naar de kantoormedewerkers dat ze stil moeten zijn en blijven zitten. Van achter de stalen kast houdt Tom de gang in de gaten. 'Komt die Wilco nog?' zegt hij in de telefoon. 'Of krijgen we koude pizza's?' De stem uit de telefoon zegt iets terug. 'Oke, laat hem voorzichtig de gang binnenkomen. Nog een stap... nog een stap. Oke, stoppen, niet meer bewegen, precies zo laten.' Terwijl hij met een oog de gang in de gaten houdt, snijdt Tom de tie-rips van Bill dorr. 'Oke, Bill, denk erom, ik schiet haar echt door haar kop als jij rare dingen uithaalt. Dus wees verstandig en doe geen domme dingen.' Bill kijkt naar de vrouw en zegt: 'Ik ben zo terug met de pizza's. Ik doe nooit domme dingen.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.