Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Colour My World » four

You Colour My World

1 maart 2011 - 21:19

438

5

293



four

nieuw hoofdstuk! ikbeloof dat ik vaker ga posten ;D xxxxx<3

Evelyn Point of Vieuw
De school was klein, net zoals alles in dit dorpje. Bij de ramen waren luiken en het zag er best mooi uit. Ik zuchtte toen ik de kleine parkeerplaatsen zag. Ik was zó slecht in inparkeren. Voorzichtig probeerde ik mijn auto in het kleine parkeervak te krijgen. Na vijf minuten op en neer rijden was ik eindelijk tevreden over hoe mijn auto stond. Toen ik uit mijn auto stapte zag ik iedereen bewonderend kijken, naar mijn auto. Ik rolde met mijn ogen en sloeg het portier met een harde klap dicht. Het voelde raar om door deze school te lopen, het deed me meer denken aan een soort buurthuis. Alles was van hout en ik miste alle tekenen dat dit een instituut was. Geen metaaldetectors en bewakers die je tas controleerde voor je naar binnen mocht. Ik volgde een bordje waar secretariaat op stond en kwam uit in een kantoortje waar een grote vrouw achter de balie zat. 'Kan ik je helpen?' vroeg ze, terwijl ze over haar brillenglazen naar me keek. 'Ik ben nieuw hier.' Ik had geen zin om mijn tijd aan haar te verdoen. 'Ah.. Evelyn Moore? Klopt dat.' Ik knikte en keek weer door het raam naar buiten. 'Hier is je rooster, kluisnummer en plattegrond. Ik zal even iemand zoeken om je rond te leiden.' Voordat ik haar kon verzekeren dat dat niet nodig was, stond de vrouw op de gang te roepen: 'Quil! Kom eens hier!' Shit, dat was er een van gisteren. Ik zuchtte geërgerd terwijl ik op ze wachtte. Het duurde vijf minuten voordat de vrouw terugkwam met een knappe gespierde jongen met donker gekruld haar. 'Zo, Evelyn, dit is Quil. Quil, Evelyn. Quil leid je rond vandaag.' De jongen die blijkbaar Quil heette nam me van top tot teen op. Ik voelde mijn wangen rood worden, ik had er een hekel aan als mensen naar me staarden. In tegendeel tot kijken, ik vond het heerlijk als mensen keken. Ik staarde terug en wachtte tot Quil iets zou zeggen. Het wachtten duurde niet lang. 'Hee.' zei hij, terwijl hij zelfverzekerd zijn hand uit stak. Ik pakte zijn hand vast en schudde hem even. 'Hay.' Daarna liet ik zijn hand los, pakte mijn tas van de grond en liep de ruimte uit. Hij haastte zich achter me aan. 'Wacht even, ik moet je je kluisje nog wijzen.' hij pakte mijn hand en trok me terug. Met een ruk knalde ik tegen zijn borst. 'Kijk even uit wil je.' Ik trok mijn hand los. 'En ik heb geen hulp nodig.' Ik zwiepte mijn haar over mijn schouder en liep weg.


Reacties:


JeRiNo
JeRiNo zei op 5 maart 2011 - 14:54:
Hahaha,
Arme Quil
Ze is eigenlijk best arro, maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat nog anders gaat worden

Anyway,,
Geweldig hoofdstuk!
SNEL VERDERRR

<3


wordslover
wordslover zei op 2 maart 2011 - 16:27:
Wahahhaaha!
Goed voor 'm!

Anyway;
Super hoofdstuk!
Ik vind dat je snel verder moet!
xkus


Hermelien
Hermelien zei op 2 maart 2011 - 13:29:
Hahaha arme quil maar go evelyn !
Héél snel verder meid dit is prachtig !
x


xAingeal
xAingeal zei op 2 maart 2011 - 11:37:
hahaha, lekker vooorrrr je quil!
aaach; eigenlijk is die best zielig nu.
maar ga heel snellll verder ik wil meerrr!



Reactiongirl
Reactiongirl zei op 1 maart 2011 - 21:34:
Whahaha,,
FAAL Haaha
SNEL VERDUUURRR