Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » My Angel ~Destine » Drie

My Angel ~Destine

2 maart 2011 - 12:55

478

4

338



Drie

Bedankt voor de reacties, ik word er echt heel blij van! :) Ik zit nu op school, bij het vak NLT en het is supersaaai xD Ben ondertussen lekker All Time Low aan het luisteren en ik ga er nu een nieuw deel opzetten! Voordelezersvanmijnalltimelowstory:hetduurtevenwatlanger!!! Danku voor het geduld ;) Veel leesplezier, en ik hou van reacties!!! *hinthint*

Laurens reageert niet. Ik schuif de gordijntjes open en ik ga op het bed zitten. Voorzichtig leg ik mijn hand op Laurens' schouder. 'Laat me met rust!' Zegt hij. 'Laurens, je moet zo optreden!' Zeg ik zacht. 'Melody?' Vraagt hij verbaasd en hij draait zich om. Zodra hij me ziet beginnen zijn ogen te stralen en gaat hij rechtop zitten. Nog geen twee seconden later voel ik twee armen om me heen en word ik bijna fijngedrukt. 'Waarom ben je hier? Je moet je klaarmaken!' Zeg ik. Laurens zucht. 'Ik kan het niet meer. Ik verpruts alle concerten! Ik heb de energie en de kracht er niet voor!' Zegt hij. 'Ik sta vanavond backstage te kijken. Doe alsjeblieft je best, voor mij!' Zeg ik. Waarom kan ik hem nou niet zeggen dat ik van hem hou? Meer dan alleen vrienden? Maarja, ik ben zo bang dat onze vriendschap daar door kapot gaat! Laurens knikt langzaam. 'Ja, ik vind het goed. Ik doe het wel.' Zegt hij en hij komt uit bed. Ik glimlach en ik sta ook op. Dan ziet Laurens mijn krukken. 'Wat heb je gedaan?' Ik glimlach. 'Van de trap gevallen! In mijn andere been had ik hechtingen, die zijn er vandaag uit gehaald!' Vertel ik. Laurens kijkt me aan met grote ogen. 'Wow!' Zegt hij en we lopen naar beneden. Laurens en Hubrecht, die beneden gewacht had, helpen me de laatste treden af. 'Dankje!' Zeg ik en ik glimlach. Met z'n drieën lopen we weer het concertgebouw binnen. Robin L laat me zien waar ik kan gaan staan, zonder dat de fans me zien en dat ik toch heel mooi uitzicht heb op het podium. Als het voorprogramma is geweest rennen ze het podium op. Ik kijk glimlachend toe. Soms kijkt Laurens even naar mij en ik glimlach dan naar hem. Soms steek ik mijn duim eens op naar de rest van de jongens. Uiteindelijk zijn ze klaar met spelen en komen ze weer backstage. 'Ik weet niet wat het was, maar het ging vanavond zó goed!' Roept Hubrecht vrolijk. Ik lach. 'Het zag er geweldig uit, jongens!' Tom wil me een knuffel geven. 'Uhuh! Eerst douchen!' Zeg ik en ik zet voorzichtig een paar stappen achteruit. Dan struikel ik over een snoer. Snel helpen Robin en Robin me overeind. 'Wat gebeurde er?' Ik zucht. 'Och, ik moet nog oefenen met die krukken, waar ik nog ruim 5 weken aan vastzit!' Zeg ik. Robin en Robin knikken en gaan ook snel douchen. Ik loop met de manager mee naar de tourbus. Als we daar zijn ga ik op een bank zitten. 'Heb jij ook meegekregen van Hubrecht dat Laurens zich anders gedraagd?' Ik knik. 'Ja, tuurlijk! Ik heb hem net uit zijn bed moeten halen...' Zeg ik. De manager kijkt me aan. 'Wil je meetouren? Alleen dan houd hij het vol, denk ik!' Zegt hij.


Reacties:


itwasadream zei op 2 okt 2012 - 22:27:
Oehh ik wil ook wel meetouren ;3


xLoveMusic
xLoveMusic zei op 2 maart 2011 - 22:29:
Leuk<3
Laurens is zo cute haha(:


FreeHugsPlz
FreeHugsPlz zei op 2 maart 2011 - 16:14:
ook al iemand die gaat meetouren! Hopelijk komt ze alicia tegen
en gelukkig valt ze niet op hubrecht want daar ben ik al mee getrouwd
maarikdenkdatikgascheidenwanthuubgaatvreemdmetaliciaendusgaiktrouwenmetalexofjack
*rent naar jalex om huwelijksaanzoek te doen*

haha, het geeft niet hoor, daat je atl verhaal wat langer duurt
ik ben geduldig en ik kan dan rustig gaan trouwen


KAIAIAIAI HUPSAKEE IK WIL MEER MELODYXLAURENS SCHATTIGHEID


bonita105
bonita105 zei op 2 maart 2011 - 16:06:
verder en snel je kan echt goed schrijven