Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 12: Kellyn, schiet te hulp!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

4 maart 2011 - 11:50

958

1

320



Episode 12: Kellyn, schiet te hulp!

“we kunnen haar nog inhalen, maar het is riskant, zei Rand en keek Kiyo aan.
“Raikou!, riep Kiyo en Rand knikte.
Ze hoorde een luidgebrul en Raikou kwam tevoorschijn gesprongen.
“hey, Rand?,ik riep hem dit keer en toen kwam hij meteen opdagen, zei Kiyo en dacht diep na.
“kijk eens in je Styler, de functie voor Ranger Signs is geactiveerd, zei Rand.
En inderdaad er stond een vreemd symbool in zijn Styler.
Een stokje met daarnaast een driehoek en nog een driehoek die zich hechtte aan de lange lijn.
“ik snap iets niet, wat houden die Signs nou in?, vroeg Kiyo aan Rand.
“dat leg ik je uit als we thuis zijn, zei Rand,”maar nu eerst Blue Eyes te grazen nemen.”
Kiyo klom onhandig op de rug van Raikou. Rand gaf Pichu aan die zich tussen zijn armen genesteld had.
“doe voorzichtig en ene Crawford wacht op je in Tilt Village op Mitonga Island!, riep Rand hem na.
Kiyo knikte en Raikou zette een sprint en sprong vliegensvlug over de gapende gaten heen die in de brug zaten.
Binnen een aantal seconden waren ze in het dorpje.
Kiyo keek vanaf de rug van Raikou of hij Crawford ergens zag.
“ik zie niks behalve huizen en een schip, zei Kiyo vertwijfeld en keek naar Pichu die hem vragend aankeek.
Raikou zakte door zijn knieën zodat Kiyo af kon stappen.
“bedankt Raikou, zei Kiyo dankbaar en klopte op de brede schouder van Raikou die goedkeurend gromde.
Maar echter Kiyo’s ogen vielen op de rechterpoot van Raikou, het was een diepe wond die op zijn poot rustte.
“Pichu?,- en keek vragend naar Kiyo die zwijgend naar de poot van Raikou keek.
Kiyo wist zeker dat die Pinchers er iets mee te maken had.
“Raikou, die wond op je voorpoot baat me zorgen, ik kijk ernaar zodra ik die.. vrouw heb gevonden, zei Kiyo uiteindelijk en Raikou keek hem verbaasd aan.
“Pichu, zei Pichu en speelde een deuntje op zijn Ukelele.
Raikou knikte en sprong de brug over.
Opeens hoorde hij een hoop gekreun.
Summer was hem helemaal naar hier gevolgd!
“Summer!, riep Kiyo geschrokken en keek naar het bezwete gezicht van Summer die hijgend op de grond lag.
“K-Kiyo, ik kon je dit niet in je eentje laten doen, bracht Summer er met moeite uit.
“Summer, je bent gewond, laat mij dit regelen, je bent niet in staat om een missie uit te voeren, zei Kiyo en trok haar overeind.
“m-maar het gaat prima… ik heb je nodig, zei Summer en ze werd knalrood.
Hij moest toegeven dat ze lef had om hier te komen met een verstuikte enkel en dan ook nog hem proberen om te praten, ze was ook zo koppig en impulsief.
Kiyo glimlachte en knikte.
“Aipom pom, pom, zei Aipom en keek haar vrolijk aan.
Ze liepen Tilt Village binnen ook hier was Crawford niet te bekennen.
“Kiyo?, Summer?, zei een jongensstem.
Kiyo keek om en zag een jongen met bruin haar en een klein plukje haar voor hen staan, de jongen heette Kellyn en had een Riolu naast hem staan.
“Kellyn?, ik dacht dat Crawford zou komen, zei Kiyo en keek hem achterdochtig aan.
“ja, hij is hier ook maar die sukkel heeft wat problemen met het schip, zei Kellyn met een flauwe glimlach.
“echt weer iets voor hem, mompelde Kiyo in zichzelf en Summer keek hem aan.
Pichu had dekking gezocht achter Kiyo hij was altijd nog bang voor vreemde.
“is dat je partner?, vroeg Kellyn en wees naar de kleine Pichu die achter Kiyo stond.
“ja, heb hem gevonden op Dolce Island, we zoeken samen naar zijn vriendjes, legde Kiyo uit en Pichu kwam tevoorschijn toen Kellyn een klein koekje in zijn hand hield en hem in twee stukken brak en de ene helft aan Riolu gaf.
Hij had Summer even losgelaten en aaide Riolu over zijn kop heen.
“hoe deed je dat?, Pichu is als de dood voor vreemde mensen, niet dat jij vreemd bent maar.. wilde Kiyo maar Summer onderbrak hem.
“Kiyo, je vergeet dat Kellyn ook een Pokémon Ranger is, zei Summer en keek naar de kleine Pichu die werd aangehaald door Kellyn.
“dat was ik niet vergeten, zei Kiyo ontwijkend en werd knalrood.
Kellyn keek hen aan zijn ogen vielen op Summer die niet helemaal stabiel op haar been stond en zich overeind hield doormiddel tegen Kiyo aan te leunen.
“Summer?, wat is er gebeurt?, vroeg Kellyn en wees naar haar enkel.
“dat is een lang- Pichu wacht!, riep Kiyo en rende achter Pichu aan die iets had opgesnoven en rende snel vooruit.
Kellyn keek Summer aan en ze knikte maar kon niet rennen.
“Riolu, Aipom, gaan jullie Kiyo helpen, ik en Summer komen eraan, zei Kellyn en Riolu knikte en rende met Aipom achter Kiyo aan.
Kiyo volgde Pichu en ze kwamen bij een oude ruïne waar Pichu erg opgewonden over was.
“pichu!, pichu!, riep hij en wees naar ruïne.
“iolu!, riep de stem van Riolu en rende de kant van Kiyo op.
Hij werd gevolgd door Kellyn, Summer en Aipom.
Summer was lijkbleek geworden van de moeite die het haar koste om bij te blijven.
“Summer, je had bij Rand en Leanne moeten blijven, zei Kiyo ongerust en keek haar aan.
“maar ik kan je toch niet alleen tegen de Pinchers laten vechten?, zei ze en het huilen stond nader dan het lachen.
“dat is erg lief van je maar ik red me wel, ik heb Pichu en Kellyn toch?, zei Kiyo met een ernstige blik in zijn ogen.
Summer keek hem verdrietig aan maar zijn besluit stond vast, ze moest rusten anders werd die enkel alleen maar erger.
“Kiyo heeft gelijk, je moet terug naar Rand, zei Kellyn en Summer knikte.
“laten we dan allemaal terug gaan, stelde Kiyo voor en wees naar de oranje horizon.
Hij pakte zijn Styler beet en richtte hem in de lucht, de Capture Disc vloog naar boven en maakte het Symbool van Raikou.
“GRAAAWWHHH, brulde Raikou en kwam aanrennen.
Kellyn en Summer schrokken van Raikou maar Kiyo liep naar hem toe.
“Raikou?, kan je drie mensen plus drie Pokémon dragen?, vroeg Kiyo en Raikou knikte.


Reacties:


PokemonPower
PokemonPower zei op 4 maart 2011 - 15:32:
coole epi