Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » My Angel ~Destine » Vier

My Angel ~Destine

4 maart 2011 - 14:12

365

6

456



Vier

En alweer bedankt voor de lieve reacties <3 Weer veel leesplezier!!!

Ik kijk Cas twijfelend aan. 'Ik weet het niet.' Zeg ik dan. 'Ik zit wel met mijn been, en ik denk dat ik toch wel weer naar school zal moeten!' Zeg ik aarzelend. Matt kijkt me aan. 'Ik snap het!' Zegt hij. 'Ik weet het niet, ik zou graag meegaan, maar ik denk dat het niet gaat!' Cas knikt en de rest van de band komt de bus in. 'Zeg, moeten we onze spullen niet gaan halen?' Roept Hubrecht. Ja, het zal toch weer eens niet. 'Sorry jongens, ik kan niet helpen!' Zeg ik lachend en ik wijs naar mijn been. Robin F lacht. 'Klopt, jij blijft lekker hier zitten!' Zegt hij en ze zijn weer weg. 'Ik ga even kijken of ze niets afbreken!' Zegt Cas en ook hij loopt weg. Een kwartier later stormd Laurens de bus weer in. Ik kijk hem aan. 'Ben je al klaar?' Hij knikt. 'Ja, de anderen zijn Robin F aan het helpen met zijn drumstel, en ik liep alleen maar in de weg dus ik ben maar hierheen gegaan!' Zegt hij en hij ploft op de bank. Ik glimlach. Een beetje gezelschap is wel welkom, al helemaal zí­jn gezelschap. Ik durf het alleen niet te zeggen... Cas komt ook de bus weer in. 'Melody, word je opgehaald of moeten we je naar huis brengen?' Vraagt hij. 'Ik sms mijn vader wel dat ik met jullie meerij!' Zeg ik en Laurens knikt vrolijk. Hoi, het concert was geweldig, ik word thuisgebracht met de tourbus, tot morgen! Xx Melody. Sms ik snel en dan hoor ik dat alles in de bus word geladen. Na nog een kwartiertje kunnen we dan eindelijk naar huis gaan. Het is ongeveer een half uurtje rijden. Ik zucht. 'Dan zit ik straks weer vier weken zonder jullie!' Zeg ik en ik kijk sip. Robin L zucht. 'Kon je maar mee touren!' Ik aarzel even. 'Dat had Cas net ook gevraagd, maar ik moet morgen weer naar school en ik weet zeker dat het niet gaat met mijn been, en ik moet volgende week weer naar het ziekenhuis om nieuwe foto's te laten maken!' Zeg ik en ik pruts aan mijn nagels. Laurens kijkt sip.


Reacties:

1 2

itwasadream zei op 2 okt 2012 - 22:29:
spanneeend c:


RachellMusic
RachellMusic zei op 13 maart 2011 - 13:43:
VErder!!


MusicFish
MusicFish zei op 6 maart 2011 - 21:49:
Ik heb net het hele verhaal gelezen, awesome!
Poor Laurens D:
Mag ik een melding als het verhaal verder gaat? (a)


xLoveMusic
xLoveMusic zei op 4 maart 2011 - 23:09:
Awesome! poor Lau haha(:


FreeHugsPlz
FreeHugsPlz zei op 4 maart 2011 - 15:10:
*hugt emo laurens*

ik ben er ook nog, dus maak je geen zorgen!


haha, snel verder