Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Seven Minutes In Heaven featuring... All Time Low! » Kaartje trekken!

Seven Minutes In Heaven featuring... All Time Low!

4 maart 2011 - 20:10

223

0

351



Kaartje trekken!

“Dat meen je niet!”¯ zeg ik terwijl mijn vriendinnen gilden. “Jawel.”¯ Zegt Alex en knipoogt naar je. “Seven minutes in Heaven. Maar het was Jacks idee.”¯ “Dat geloof ik niet.”¯ “Ja, oké eigenlijk was het een idee van een van je vriendinnen.”¯zucht Alex. Ik bloos en kijk naar de grond. Frunnikend aan mijn All Time low T-shirt kijk ik ze aan. Nou, ze zagen er allemaal fantastisch knap uit, maar ik had mijn favorieten. “Okéeeee!”¯ gilt een van mijn vriendinnen, die geen fan is, maar ze wel leuk vindt. “Oké!!! Ik heb hier acht kaartjes. Per persoon pakken jullie een kaartje. De meisjes uit mijn rechterhand, en deze knappe heren uit de rechterhand. Degene met hetzelfde symbool gaan bij elkaar in die kast, in de slaapkamer, in de garage of in dat kleine schuurtje in de tuin zitten. En daar voor zeven minuten. Daarna moet je eruit en dan zullen we horen wat er gebeurd is.”¯ Ze kijkt ons allemaal met een duivelse blik aan. Mijn vriendinnen gillen hysterisch. Ik rol met mijn ogen.
Natuurlijk kwam ik achteraan te staan. Ik pak het laatste kaartje en keek naar de jongens, die hun kaartje lieten zien. Ik kijk naar mijn eigen kaartje. Het is…

Een blauwe driehoek!
Een groen vierkant!
Een oranje cirkel!
Een paarse ruit!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.