Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » naar het internaat

I am lost frome me life!

2 okt 2008 - 18:37

758

0

196



naar het internaat

Dus jij dag dat je zomaar wegkon? En dan gewoon kon terugkomen alsof er niks gebeurd is? Nee antwoord ik. Maar jullie willen me naar een internaat sturen en van alles de schuld geven! Maar dat betekend nog niet dat jij zomaar mag weglopen! En hij pakte me beet. Laat me los!! Nee.. en hij zette me op de bank neer. Hij kwam tegenover me zitten, samen met me moeder. Zo nu gaan we je laten zien waar je heen gaat. Het is een internaat in magdeburg. Met een school erbij. Hij liet me een of ander blaadje zien. En waarom moet ik hier heen? Vroeg ik. Waarom waarom? Weet je dat zelf niet eens? Eerst jat je een scooter. En je moeders pin pas. Waar je behoorlijk veel geld mee hebt verspilt. Dan ben je ook nog is onvindbaar! En ben je vandaag ook niet op school gekomen! Dus dat zijn genoeg reden om naar een internaat te gaan. Plus dat 2 pubers gewoon te veel voor ons zijn! Dat zij mijn moeder. Nou dan kunnen jullie toch ook gewoon Tessa wegsturen? En waarom dan wel? Zij is nu anders wel gewoon op school. Zij me vader weer. Ooh okeey tzal wel. Ik stond op. En liep half boos naar me kamer. Ach jah wat maakt het allemaal ook uit. Ze zullen me nooit geloven.



Ik zat in mn kamer bij het raam. Daar zat ik heel vaak. Het regende weer is. Nou dit gaat dus egt een ge-wel-dige zomer worden. Ik hoorde beneden de deur opengaan. En f later voetstappen op de trap. Daarna ging me kamer deur open. Het was Tessa. Heey wat was je? En waar is me scooter? Waar ik was gaat je niks aan. En je scooter staat in de garage. Okeey. Want je weet het hea? Als er ook maar iet met die scooter is.. dan kill ik jou!! Ze liep weer richting mijn kamer deur. Ojah je moest beneden komen van pa. Daarna draaide zich om en liep ze heel arrogant naar haar kamer. Ik stond ook op. En liep naar beneden. Daar pakte ik wat te drinken. Pa: we willen dat je dit ff doorleest. Zodat je weet hoe het er dar aantoegaat. En dat je al je spullen gaat pakken. Want je gaat al over drie dagen. Wat!!! 3 dagen!! Jah lieverd. Anders hadden ze geen plek meer. Zij me moeder. Okey. En ik pakte de folders en liep met me cola naar boven. Daar ging ik op me bed zitten en kee de folders door. Vast allemaal van die kutregeltjes. Ik las de folder door. T zag er best leuk uit.. maar aan de andere kant ook wee heel streng. Hopelijk was het beter dan hier. Nou jah op dit moment vond ik denk ik alles beter dan hier.



Tijdsprong 3 dagen later.



Ik werd wakker door me wekker. Kut ding ik sloeg m uit. En stond op. Over een uurtje zou ik opgehaald worden. Ik loop naar de badkamer. En stap onder de douche. Ff later stapte ik er weer onderuit. En kamde me haar door, en deed me kleding aan. Daarna deed ik me make up op. En liep ik naar beneden. Me ouders zitten al aan tafel als ik beneden kom. Me moeder lacht naar me. Wil je wat eten? Doe maar was muesli ik ging aan de tafel zitten. Waar is Tessa? Ooh die is gister uit geweest dus die kan denk ik geen afscheid nemen. Zij me vader. Alsof hij zelf ook liever geen afscheid wouw nemen en me gewoon laten gaan zonder dag te zeggen. Me moeder kwam weer de kamer binnen lopen met mijn bak muesli. Heb je egt al je spullen? Vroeg ze. Ik knikte en at me muesli op. Toen ik dat op had liep ik weer naar boven. En pakte me laatste spulletjes in. En me nieuwe mobiel deed ik in me zak. Toen pakte ik mn koffer. En sleepte die naar beneden. De taxi was er ondertussen al. De chauffeur zette me koffer en een losse tas in de taxi. En me moeder kwam naar me toe lopen. Wees wel voorzichtig hea? Ooh wat was ze nu bezorgd. Jaja antwoorden ik. Okey. En ze gaf me een knuffel. Me vader keek alleen maar blij en zij nog net doei. Voor ik de taxi instapten. Dat ging een lange rit worden. De chauffeur starten de auto. En langzaam reed de auto weg. Weg van mijn huis. Mijn straat. Mijn stad. En mijn leven. Op naar magdeburg. Waar ik niemand kende…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.