Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Hongerspelen » The hunger games have begun » Chapter 2.

The hunger games have begun

19 maart 2011 - 23:48

207

2

304



Chapter 2.

Het was druk op de plek waar dadelijk de boete plaats zou vinden. Iedereen keek bezorgd naar de andere.
Twee kinderen van deze menigte waren misschien wel over 2 weken dood.
'Ga je al vast in het goeie vak staan?' vroeg mijn moeder. Ik knikte en omhelsde haar.
'Ik hou van,' fluisterde ik tegen haar.
'Ik ook van jou,' zei ze. We lieten elkaar los en ik liep naar het vak toe voor mijn leeftijd.
'Laat het geluk bij jou liggen,' fluistert een bekende stem in mijn oor. Ik keek om en zag mijn beste vriendin Niana staan.
'Voor jou het zelfde,' knikte ik tegen haar. Niana's ogen sprongen wijd open. Vanaf haar geboorte was Niana heel bijzonder. Ze voelde sommige dingen aan. Ze voelde als mensen liegte en ze voelde als er iets vreselijk gaat gebeuren.
'Wat is er?' vroeg ik.
'Niks. Het is alleen, bij 2 van deze kinderen gaan er vervelende dingen gebeuren. Dat voel ik,' zei Niana.
'Vind je het,' mompelde ik. Niana wilde nog iets terug zeggen maar toen werden we al toe gesproken. Ik keek bang naar Niana en pakte haar hand beet.
'Wij blijven beste vriendinnen wat er ook gebeurt,' fluisterde ik haar. Niana glimlachte.
'En het meisje is.' De burgemeester grabbelde in de ton. Ik keek gespannen naar Niana.


Reacties:


moorte
moorte zei op 2 april 2012 - 15:38:
spannend
*trommelgeroffel*


BAM
BAM zei op 12 maart 2011 - 22:20:
whaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!


schrijven schrijven schrijven 1!!!!!!!

je maakt een cliffhanger !!!

dat is niet aardig !!!!

snel verder ??

melding ??