Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Don't cry my girl. (Tokiohotel) » Prologue.

Don't cry my girl. (Tokiohotel)

11 maart 2011 - 20:45

188

2

214



Prologue.

.

Hallo allemaal, ik ben Amy. Ik ben bijna 18. Ik woon nog bij mijn ouders en zit op school. Dit jaar ga ik eindexamen doen en ik hoop natuurlijk dat ik ga slagen!
Mijn lange bruine haar hangt meestal slap langs mijn schouders. Met groengrijnze ogen kijk ik de wereld in.
Ik woon bij mijn moeder. Mijn moeder en haar 'nieuwe' man. De man die mijn leven verwoest. De man die nooit mijn vader kan vervangen. De man die ik haat, maar waar mijn moeder van houd. De man waar ik nog mee moet leven tot ik uit huis ben. Als mijn moeder thuis is doet hij niks, maar zodra ze weg is gebeurt het. Hij wordt boos en slaat me. Meestal gaat het nog veel verder dan alleen slaan. Jammer genoeg is mijn moeder vaak weg voor haar werk. Ze heeft bijna heel de wereld al gezien zegt ze. Nu zit ze in Afrika, Zuid-Afrika. Bij het WK. Ze kreeg een uitnodiging om te gaan. Na het wk gaat ze gelijk door naar Tanzania. Ik zucht zacht. Ik ben dus weer een lange tijd alleen met mijn "vader"..


Reacties:


xAingeal
xAingeal zei op 11 maart 2011 - 21:40:
Ach, ik ga snel verder.
Het is nu al super.



sterretjhu
sterretjhu zei op 11 maart 2011 - 20:48:
awwh ;x