Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tonight I'm Loving You! ~ TK » Chapter 1 ~ Waking up.

Tonight I'm Loving You! ~ TK

11 maart 2011 - 23:29

319

0

283



Chapter 1 ~ Waking up.

Talitha Parker Point Of View
‘TALITHAAAA OPSTAAAAN!’ Verschrikt maak ik allerlei bewegingen waardoor ik op de grond terecht kom. Geïrriteerd kijk ik boven de rand van mijn bed en zie Bjorn hard lachen. Ik sta als een speer recht en neem mijn hoofdkussen. ‘UIT MIJN KAMER ROTKIND!’ Ik begin op hem te slagen tot hij erbij neer valt. Ik drijf hem naar de deur en doe bliksemsnel de deur toe en draai hem op slot. Op de achtergrond hoor ik hem nog lachen. Al meteen wordt ik sloom en stap ik naar mijn bed. Ik laat me erop vallen. ‘eindelijk rust.’ Ik sluit mijn ogen, en wil verder slapen maar natuurlijk gaat dat nu niet meer. Dan maar op staan. Ik neem mijn blackberry om om te kijken hoe laat het is. Mijn ogen worden groot. ‘half 2!! ;O’ roep ik uit. ‘ja, mijn dag is om zeep.’ Zeg ik droog. Gisterenavond heb ik overuren gewerkt in de discotheek hier in de buurt. Njaa, gewerkt en gefeest maar vanavond again!! Samen met Kimmi, Rodie, Wayne en Kristina. Altijd lachen met die mensen Maar toch, met een rothumeur ruim ik mijn laken van de grond op en dek mijn bed op. Ik doe mijn ontspannen kleding aan, dat wil zeggen; een dood gewoon T-shirt en een joggingsbroek. Ik loop verder naar de badkamer. Ik hoor de hardcore muziek van mijn broer door de muren van zijn kamer heen. Die jongen pubert gewoon te hard. Ik rol geïrriteerd met mijn ogen, ik zou die zijn muziekinstallatie wel kapot kunnen smijten. Met een harde smak gooi ik de deur toe. Ik bekijk me in de spiegel. Mijn haar steekt langs alle kanten. ‘douchen!’ mompel ik. Ik kleed me uit, en zet de douche al aan. Snel neem ik nog een washandje en een handdoek. Ik stap onder de douche en beslis om er zo’n 20 minuutjes onder te blijven staan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.