Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Against the love , againts the fight ! (tokiohotel) » chapter one.

Against the love , againts the fight ! (tokiohotel)

12 maart 2011 - 0:17

186

0

204



chapter one.

Het was 7.00 uur 's ochtends, de vakantie was gedaan dus dat wou zeggen dat mijn wekker afliep. Ik opende mijn ogen en zuchtte eens diep voordat ik rechtstond. Ik kreeg gisteren te horen van Jolien dat ze me ging meenemen naar een concert. Maar van wie mocht ik niet weten. Ik ging naar beneden maar onderweg begon ik op Alex' deur te kloppen. Als ik vroeg moest opstaan kon ik er nooit tegen dat iemand anders nog lag te slapen, daarom maakte ik hem wakker. Slecht karakter dat ik ben. Ik hoorde hem wat mompelen en toen ik zeker wist dat hij wakker was ging ik naar beneden, at wat, en vertrok naar school. Daar aangekomen kwam Jolien al meteen naar me toegelopen. 'Noa! Ik heb goed nieuws! Nee, ik heb super nieuws!!!' begon ze hyper te roepen. 'Rustig,' lachte ik, 'Vertel!' 'Wel, wel , wel ik euuh won een meet&Greet met euhh Ja de groep naarwie we volgende week gaan kijken!!' 'Haha, goed gedaan, maar naar wie gaaaaan we nu?' ,begon ik te zagen. 'Verrassing!' plaagde ze, en trok me mee naar de les.

$$eerstedeeltjeszijnaltijdslechttoch?!$$
*reacties?*


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.