Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen 駭 schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Bleeding Rose » Hoofdstuk 3, De ranch

Bleeding Rose

12 maart 2011 - 12:07

1450

4

283



Hoofdstuk 3, De ranch

Die avond kwam ik maar niet in slaap. Zodra ik m地 ogen sloot zag ik Austin voor me met z地 prachtige glimlach. Onrustig bleef ik maar draaien in m地 bed. Op de één of andere manier kon ik niet lekker liggen. De wind blies ook nog eens tegen m地 raam aan, wat het ook moeilijk maakte om te kunnen slapen. En ik had ook nog eens het gevoel dat ik werd bespied. Met m地 hoofd onder de dekens probeerde ik nogmaals om in slaap te komen.
Ik gaf het op en kwam weer met m地 hoofd onder de dekens vandaan. Nu ik zo naar het plafond keek was hij eigenlijk best wel mooi. En ik keek zelfs zo nauwkeurig dat ik verschillende vormen zag.
Toen ik zuchtte hoorde ik een luide knal van buiten komen. Ik schoot omhoog en rende naar m地 raam. Nogmaals hoorde ik een knal en opende het raam. Daar beneden stond Austin op me te wachten. 選k moest je zien, fluisterde hij en klom via de boom die bij ons stond omhoog. 遷e moest me zien? fluisterde ik en hielp hem mee naar binnen.
We gingen op m地 bed zitten en ik deed het licht aan. 選k had het gevoel dat er iets aan de hand was, ik kon niet bij je wegblijven. fluisterde hij en ik ging steeds dichter bij hem zitten. 選k kon alleen niet slapen. antwoorde ik en Austin glimlachte. 膳andaar, grinnikte hij snel en trok me tegen zich aan. 遷e moet wel gaan slapen dan. fluisterde hij en ik lachte. 閃isschien wil ik dat niet, m地 stem trilde en er kwam een gaap uit m地 mond gedreven. 遷e bent wel moe, en hij wiegde me heen en weer.
M地 ogen vielen langzaam dicht en ik lette op Austin痴 ademhaling. 遷e ruikt zo lekker, floepte eruit en ik schoot overeind. 岨ei ik dat echt? m地 stem sloeg over en Austin zette zo地 schuine glimlach op. 遷a, je zei het. en hij knikte. 前h nee... en ik ging weer tegen hem aan liggen. 遷e bent zo mooi, fluisterde Austin en toen wist ik het zeker. Ik was verliefd.
Austin slaakte een diepe zucht en ging toen ook liggen. Austin fluisterde wat lieve woordjes en langzaam werd alles steeds vager.

De volgende ochtend schoot ik overeind en op m地 nachtkastje lag een prachtige roos met een briefje er aan gebonden.




Hayley,
Je ouders kwamen nog kijken of je sliep,
dus ik ben weggegaan.
Ik zie je vandaag nog, doe voorzichtig.
Austin.


Het briefje gaf me kriebels in me buik en ik liet mezelf weer omvallen. 羨ustin, fluisterde ik en er werd op m地 deur geklopt. 践ayley, schiet op, je moet het land op! m地 moeder gooide de deur open en kwam met een vreselijk tuinpak aangelopen. 前 ja, het land... m地 humeur was gelijk verspest en met veel moeite trok ik het tuinpak aan en deed m地 haar in een knot.
Chagrijnig liep ik naar beneden en zag m地 vader stralen toen ik de kamer inliep. 遷e lijkt net je moeder, met het tuinpak aan! riep hij vrolijk en sloeg z地 arm om m地 moeder heen. 遷a, leuk. mopperde ik en goot een glas sinnaasappelsap naar binnen. 銭om we gaan, Bessy! pestte m地 vader me en liep naar de achterkant van het huis. 遷a, boer Harm! riep ik boos en m地 moeder kwam niet meer bij van het lachen. 膳eel plezier! grinnikte ze nog en ik gooide de deur dicht.
M地 vader liep richting de ranch en toen ik daar aankwam zag ik dat de Volvo s60 aankomen rijden. Op normaal tempo. Austin. Hij stapte de auto uit en kwam mijn kant op lopen. 銑euk pak! riep hij en ging bij het hek van de ranch staan. 羨ch ja, m地 moeders pak... mopperde ik en Austin streelde m地 wang. 践oe doe je het toch? vroeg ik en zuchtte. 船oe wat? hij begreep duidelijk niet wat ik bedoelde. 禅elkens als ik je zie... dan is m地 humeur gelijk weer goed. stamelde ik en Austin zette een onbetaalbare glimlach op. 賎een idee, grinnikte hij en lachte schalks.
践ayley! m地 vader stond al in de ranch en ik draaide me om. Daar stond hij met de twee haflingers. 腺reng Star en Noah even naar hun stal! riep hij en ik gebaarde dat Austin me wel kon helpen. 閃isschien kan je me even helpen met Star en Noah. en ik lachte. Austin liep met me mee en pakte Star vast.
Samen liepen we richting de stallen en zette ze in hun eigen gedeelte. Star leek Austin wel te mogen en bleef de hele tijd maar hinniken als hij wegliep.
Toen we klaar waren met de paarden wegzetten van de paarden liepen we richting het weiland wat achter de ranch lag. Austin ging in het heerlijke gras zitten en trok mij ook naar beneden. 銑euk zo地 tuinpak. grinnikte hij nogmaals en ik gaf hem een duw. 践et is dus niet leuk! Austin draaide zich naar me toe en bekeek me van top tot teen. 選k vind je wel mooi, fluisterde hij en pakte m地 hand. 糎at doe je? stamelde ik en Austin lachte. 遷e bent zó mooi, waren de woorden die zijn mond verlieten en ik begon te blozen. 糎aarom ging je gisteravond weg? vroeg ik zacht en Austin lachte. 遷e ouders kwamen kijken of je sliep, als ze mij zagen zouden ze vast boos worden. antwoorde hij en ik knikte. 遷a, boos worden doen ze zeker dan. Austin lachte met me mee en ging op het gras liggen. Met z地 prachtige ogen keek hij naar de witte wolken die in prachtige hemelsblauwe lucht dreven. 船e wereld is wonderschoon, mompelde hij en ik ging bij hem liggen. 遷a, inderdaad. met vol bewondering keek ik naar de wolken. Eentje leek op een groot hart en Austin begon te lachen. 船ie ene lijkt op een hart. grinnikte hij en ik lachte mee. 遷a, inderdaad! m地 stem was zo opgewekt dat Austin overeind schoot. 選k vind het zo leuk als je opgewekt bent. z地 stem klonk zo zacht dat ik er wel uren naar kon luisteren.
Plots hoorde ik m地 vader brommen en ik keek omhoog. 遷e weet wat je moeder heeft gezegd, hop, naar de stallen! snauwde hij en keek Austin boos aan. 善ap, dit is Austin. mompelde ik en Austin stond netjes op. 羨angenaam meneer McKenzie, z地 stem klonk zo beleefd dat m地 vader gelijk ontspande. 薦n dit is je vriendje? hij keek me met doordrongen ogen aan en Austin lachte. 遷a, ik ben haar vriend. Ik schrok en keek hem met grote ogen aan. Zei hij nou zojuist dat hij m地 vriendje was?! 繕h... ja... dit is... m地 stem stierf weg en m地 vader glimlachte. 羨angenaam, Austin... m地 vader brak z地 zin af en Austin voegde er aan toe: 閃cGuire.
M地 vader wees dat Austin en ik naar de stallen konden gaan en we liepen hand in hand weg. 遷ij zei dat je m地 vriendje was?! m地 hoofd werd rood en Austin lachte. 遷a, antwoorde hij kort en bloosde. 糎ow, floepte eruit en ik sloeg m地 hand voor m地 mond. 糎aarom 努ow駁? grinnikte hij en ik keek naar de stallen. Ik moest toch wat kunnen verzinnen? 全tar is helemaal wild nu ze jou weer ziet! grinnikte ik en Austin lachte met me mee. Hand in hand liepen we verder en ik pakte de borstels om Star en Noah te kunnen roskammen. 遷e weet hoe je met paarden om moet gaan? vroeg ik uitdagend en Austin knikte. 船at weet ik heel goed! hij opende de staldeur en ging bij Star in haar stal staan. Als eerst pakte hij de roskam en begon netjes over de vacht heen te wrijven. Ik deed hetzelfde bij Noah, die er zo te zien, ook wel van genoot.
Toen Austin klaar was opende hij de stal deur en gaf Star nog een snoepje die bij de roskammen lag. 腺en je zover? en hij liep mijn kant op. 遷a, ik ben zover! riep ik enthousiast, wetend dat ik nu klaar was met m地 werk.
Samen liepen we terug naar het weiland en gingen weer zitten. De dag was heerlijk warm en ik voelde hoe de zon op m地 lichaam scheen. 践eerlijk die warmte, mompelde ik en Austin lachte. 遷a, fluisterde hij en draaide zich naar me toe. Z地 prachtige ogen keken diep in de mijne en langzaam kwam ik met m地 hoofd dichterbij de zijne. Voor ik het wist drukten z地 lippen op de mijne. Deze zoen was niet zoals de anderen, hij duurde langer en zat vol met emotie. Austin haalde z地 lippen weer van de mijne en trok zich terug. 践et spijt me, fluisterde hij en ik zag dat hij sip was. Wat ik niet begreep was, wat hij verkeerd deed...


Reacties:


LauraaBiebzz
LauraaBiebzz zei op 12 maart 2011 - 20:28:
i fucking love youurr storryy ! <333
waarom schrijf je zo mooi ?
nee nee !
waarom schrijf je zo perfect? ;O
WIEHWIEHWIEH


Hermelien
Hermelien zei op 12 maart 2011 - 10:51:
Oké ik ben nou officieel helemaal smoor op Austin.
Ik krijg het voor mekaar met jij en Liam maar komop zeg Austin is stukken beter dan alle andere jongens waarover ik allemaal gelezen heb.
OWww jezus lieve help I lovee Austin
En je hebt het dan nog eens voor mekaar gekregen om het verschrikkelijk mooi te schrijven, waar ik werkelijk geen woorden meer voor heb omdat het te mooi is en ik nu maar blij doorratelen van opgewektheid.
Anyway héééél snel verder want ik wil Austin Austin Austin waaah
xxx


Hargbloem
Hargbloem zei op 12 maart 2011 - 10:31:
IK LIEFT DIT VERHAAL ZO ER!!

*haflingers *
*paarden *

...
sorry...
... dat was even een Charlotte momentje...

****************************************************

Maar ik vind dit zooooo moooi en lief en perfect en leuk en geweldig enenenenenenen nog meer van die dingen !

ik wil meeeer meeeermeeeeermeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeermeeeeeer
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

* dit wordt bijna een gewoonte van mij....

maar ik ben duidelijk volgens mij?

xxx


wordslover
wordslover zei op 12 maart 2011 - 10:20:
Waaauw!
Wat een hoofdstuk weer!
Ik ben dus sowieso nu ook team Austin
Je raad 'm al weer: Ik wil meeeeeer!
xkus