Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tonight I'm Loving You! ~ TK » Chapter 2 ~ Puberale broers -.-

Tonight I'm Loving You! ~ TK

12 maart 2011 - 19:44

297

0

233



Chapter 2 ~ Puberale broers -.-

Talitha Parker Point Of View
Ik droog nog snel mijn haar. Mijn oh zo lieve broertje wil ook in de douche. ‘maak da je uit die badkamer bent!’ roept hij. ‘in your dreams!’ zeg ik gemeen. Ik kam mijn haar in model en voor de rest kan het er eigelijk wel mee door voor vandaag. Straks maak ik me toch klaar om te gaan feesten. Ik stop de haardroger weer weg en sorteer mijn vuile was in de wasmanden die er staan. Een standaardregel van mijn moeder. Ik spuit nog snel wat deo op, en dan loop ik de kamer uit. ‘Eindelijk, slak!’ ‘PUBER!’ kaats ik terug en voor ik mijn kamer in loop werp ik een geïrriteerde blik naar hem. Ik start mijn laptop op en ga op mijn bed zitten, zet mijn TV aan. Ja, ok ik ben misschien wel verwend maar dat is iedereen hier in de wijk. Ik klik meteen internet open en ga naar Youtube. Ik typ Tokio Hotel - Zoom Into Me in. Ik luister dat bijna elke dag. Ik start mijn msn even op maar er is niemand interessant online. Als ik het liedje heb geluisterd sluit ik de pc terug af en ga maar eens naar beneden. ‘hey mam.’ Zeg ik als ik haar zie. ‘dag schat.’ Phillipe, mijn stiefvader zit zoals altijd in de zetel met de tv aan, en de krant in zijn handen. Hatelijke vent. Ik ga verder naar de keuken en maak snel een gekookt eitje voor mezelf klaar. ‘En je kan voor mij ook niks klaar maken?’ hoor ik Bjorn achter me klagen. ‘nee.’ Zeg ik kort. Ik ga aan tafel zitten en begin te eten. ‘je bent echt zo irritant vandaag.’ ‘geef jezelf dan maar de schuld ’ En weer heb ik hem een steek gegeven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.