Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tonight I'm Loving You! ~ TK » Chapter 3 ~ Prepare for work and party!

Tonight I'm Loving You! ~ TK

12 maart 2011 - 19:45

414

1

260



Chapter 3 ~ Prepare for work and party!

Talitha Parker Point Of View
Ik hoor de bel, en snel loop ik naar de voordeur. Kristina en ik maken ons samen klaar. ‘kom binnen ’ Ik sluit de deur achter haar. ‘je kent de weg!’ Lachend lopen we naar boven. ‘wooow, wat een outfits heb jij toch altijd ’ Ik haal lachend mijn schouders op. ‘gewoon alles meepakken wat je tegenkomt als je gaat shoppen ’ ‘mag ik wat van je lenen toeeee?!’ ‘je leent altijd alles van mij’ zeg ik droog. Wat ben ik toch droog vandaag. ‘ja ok. Swaar.^^’ ‘wat wil je lenen?’ ‘eeuhm.. ff kijken.Dit kleedje, met deze leggingeronder, enja mijn schoenen heb ik zelf bij’ ‘die schoenen zijn cute^^' Pf, ik moet werken, suckt echt maar ik neem wel een aparte outfit mee. Zelf doe ik een tanktopje aan met een skinnyjeans en All Stars Ja ze staan volgeschreven maar dat maakt niet echt veel uit. Ik moet alleen zien dat mijn haar opgestoken is en uit mijn ogen blijft. Geen mens zou gelukkig zijn moest er ineens een haar in iemand zijn drinken zijn hé. Kristina heeft haar ondertussen al omgekleed en schminkt nu haar ogen. Zwarte mascara en een lichte schijn van blauwe schaduw. Ik neem mijn laptop en klik een liedje aan. ‘oewjaaa’ Kristina begint al meteen te shaken. Ja, dat kind houdt ook van feesten. Ik kleed me ook om en begin aan mijn ogen. Nadat dat ik dat gedaan heb, is het de beurt aan mijn haar. Ik steek er niet teveel tijd in, straks stijl ik mijn haar toch. Ik doe mijn haar snel in een staart. Ik neem mijn handtas en snel steek ik mijn kleren en schoenen voor straks erin. Ook mijn spuitbus lak gaat mij, een borstel en niet te vergeten mijn stijltang en de parfum en deo. Gemakkelijk als je achter de toog een apart kamertje hebt om je op te kleden. Ik kijk op mijn gsm, binnen een half uur moet ik beginnen. ‘ready ofwa?’ vraag ik. ‘jep, we gaan op jongensjacht!!! ’ ‘jij wel ja, ik moet werken! Pf.’ ‘séég zaagkindje, jij mag dat na je werk doen. Ik tijdens ’ ‘nie gaan lopen met elke lekkere kerel dat je tegen komt e ’ ‘neenee ’ Ik steek mijn gsm weg en ik loop met Kristina naar beneden. ‘mam ik ben werken. En feesten.’ Dat laatste mompel ik. ‘is goed schat, tot straks!’ Ik neem mijn autosleutels en stap dan samen met Kristina naar mijn auto.


Reacties:


MauMau
MauMau zei op 20 maart 2011 - 19:26:
Wajoo, ik zie het hele verhaal beter voor me met al die plaatjes ..
Misschien moet je minder smileys gebruiken? is makkelijker om
te lezen xd.