Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tonight I'm Loving You! ~ TK » Chapter 4 ~ Tokio Hotel !

Tonight I'm Loving You! ~ TK

12 maart 2011 - 19:46

248

2

246



Chapter 4 ~ Tokio Hotel !

Talitha Parker Point Of View
De avond verloopt vlot en de discotheek zit al goed vol. Kristina heeft al een paar jongens aan de haak geslagen, heb ik soms opgevangen. Ik sta samen met Tobias en Sean achter de bar. Rodie, Wayne en Kimmi komen wat later. Ik zal ze wel zien. Opeens komt Kristina met een geschrokken hoofd naar me toe. ‘wat heb jij gezien?!’ roep ik in haar oor en probeer haar te kalmeren. Ze neemt mijn schouders vast. ‘hier zijn celeberties girl!!’ roept ze. ‘wie dat?’ ‘die gasten van Tokio Hotel!!’ Mijn mond valt open. Dit meent ze toch niet?! Omg, nu wordt ik nerveus. ‘man, doe een keer rustig, jullie 2!’ roept Sean. ‘Tokio Hotel is hier!!’ roep ik hysterisch en spring in het rond. De band die ik al keilang wil zien, is hier gewoon, in deze discotheek. Oke, Talitha, zen doen en dan komt alles wel in orde. ‘Bill zei zelfs al een goede dag tegen mij ^^’ zegt Kristina. ‘haha, en jij keek er naar? ’ ‘ja, ik kon echt niets zeggen hea Zijn stem is gewoon magisch ’ Ik grinnik maar klanten staan alweer te wachten achter de bar en doe verder met mijn werk.

‘Dat is dan 6.30$ alstublieft.’ Een jonge kerel geeft me 10.00$ en ik geef hem het wisselgeld terug. Uit mijn ooghoek zie ik een hand rechts naar me zwaaien. Als ik me volledig draai sta ik verbijsterd stil door de persoon die ik nu zie staan.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 19 maart 2011 - 22:36:
oeehh ga je snel verder?
en wat mij opvalt is dat je ook met veel smiley's werkt
misschien kan je die weglaten? [zelf weten is alleen tipjj]

x


Hargbloem
Hargbloem zei op 13 maart 2011 - 22:48:
oeew verder!

Ik heb alles in een keer gelezen! Maar wat me wel opvalt is dat je best kleine hoofdstukjes schrijft
Maar verder lijkt het me een leuk verhaal

xxx